Nouja ze ontdooit vast wel weer een keer...uiteindelijk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mars schreef:Dit is t enige topic waarin ik lees over een paard dat een baksteen uit stal trapt en denk ‘Ah ja, dat kan gebeuren’. In geval van Rêve kijk je als meelezer niet snel meer gek op![]()
Haar gezichtsuitdrukkingen zijn wel weer prachtig he! Heerlijk zo’n sprekend hoofd
ik moet soms verklaren waarom ik niet meer in paniek ben of niet feller reageer op gebeurtenissen. Meestal antwoord ik dan ‘kom die merrie maar een week halen.’ 

heb maar een helft gevlecht.
Ayasha schreef:Mars schreef:Dit is t enige topic waarin ik lees over een paard dat een baksteen uit stal trapt en denk ‘Ah ja, dat kan gebeuren’. In geval van Rêve kijk je als meelezer niet snel meer gek op![]()
Haar gezichtsuitdrukkingen zijn wel weer prachtig he! Heerlijk zo’n sprekend hoofdik moet soms verklaren waarom ik niet meer in paniek ben of niet feller reageer op gebeurtenissen. Meestal antwoord ik dan ‘kom die merrie maar een week halen.’
Overigens: de foto met het deken is een van de extra redenen om te ‘verbouwen’. Er komen klinkers op de vloer en daar komen de rubberen matten op. Als miss Terror dan in de winter nog eens pissig is en haar bak water door de stal gooit zakt het water door de matten tussen de klinkers en droogt de stal dus sneller.
petraaken schreef:Hij kijkt toch maar bedenkelijk op die laatste foto.
en hij kijkt altijd bedenkelijk naar die telefoon.
alsof hij weet dat ik foto’s maak. 
iets zegt me dat dat de driftbui snel afgekoeld heeft. 

maar bij Explosion zijn manen kon ik hem niet zo los laten zelfs geen seconde. Dus denk dat het wel gaat houden. Bij Rêve niet anders deed ik bij haar ook een hengsten vlecht maar bleef op geen enkele manier zitten. Ze trok ‘m los terwijl ik vlocht. 

het ging thans weer mis in die proef. Heb besloten dat ik het over een andere boeg ga gooien. Ga haar in september de fout laten maken als ze het doet, gewoon terug naar stap rijden en verder rijden. Ze is niet onder de indruk van een mep en ik voel me slecht als ik het doe. Zij voelt zich hoogstens beledigd. 
ze zijn nu iig aan het uploaden maar dit zijn wel veel emoties op een dag.

op de E-b lijn krijg ik het met been opgelost maar voor de groet ging ze dus vol tegen mijn been in. En daarna loopt ze dus gewoon netjes door.
na het groeten kijkt ze eens ‘achter’ zich alsof ze wil zeggen ‘enne? Wat is jouw probleem.’ Maar that’s it.
ze stapt mooi actief weg en no hard feelings… terwijl dit echt een paard is dat wrok koestert als ze vindt dat je oneerlijk met haar bent. (En ze vindt dat normaal vrij snel.
)
iig niet wat ik wil…
Heeft ze nooit gedaan. Heb haar met veel moeite licht gemaakt op de hulpen (mond was ze altijd licht maar bij de minste druk ook als ze zelf meer contact neemt opent ze de mond en wordt ze onrustig want dan is ze geërgerd dat er te veel druk op haar mond zit.
) en nu in stap ben ik precies terug bij af en heb geen ide waarom… kan er alleen in de proeven aan werken want dat is het enige moment dat ze het doet.
heb bewust oefeningen in stap gereden met losrijden dat ze snapt dat stap ook gewoon een gang is waarin er gewerkt wordt…