Nouja ze ontdooit vast wel weer een keer...uiteindelijk

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mars schreef:Dit is t enige topic waarin ik lees over een paard dat een baksteen uit stal trapt en denk ‘Ah ja, dat kan gebeuren’. In geval van Rêve kijk je als meelezer niet snel meer gek op![]()
Haar gezichtsuitdrukkingen zijn wel weer prachtig he! Heerlijk zo’n sprekend hoofd
Ayasha schreef:Mars schreef:Dit is t enige topic waarin ik lees over een paard dat een baksteen uit stal trapt en denk ‘Ah ja, dat kan gebeuren’. In geval van Rêve kijk je als meelezer niet snel meer gek op![]()
Haar gezichtsuitdrukkingen zijn wel weer prachtig he! Heerlijk zo’n sprekend hoofdik moet soms verklaren waarom ik niet meer in paniek ben of niet feller reageer op gebeurtenissen. Meestal antwoord ik dan ‘kom die merrie maar een week halen.’
Overigens: de foto met het deken is een van de extra redenen om te ‘verbouwen’. Er komen klinkers op de vloer en daar komen de rubberen matten op. Als miss Terror dan in de winter nog eens pissig is en haar bak water door de stal gooit zakt het water door de matten tussen de klinkers en droogt de stal dus sneller.
petraaken schreef:Hij kijkt toch maar bedenkelijk op die laatste foto.