Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
denisesilver schreef:Volgens mij hebben ze bij Lely Mare wel de paarden met gemengde groepen.
SjonnieZ schreef:In de FB groep paard/pony zoeken nieuw thuis staat een merrie van 6 jaar en 1.63 in herzogenrath. Heb je die al gezien rochirri?
denisesilver schreef:Ja, ik dacht dat bedoeld werd.
Joltsje, wil je subtop gaan rijden, of gewoon in de basissport? Dat tweede kan prima met een onvoordeliger gebouwd paard.
Rochiril schreef:SjonnieZ schreef:In de FB groep paard/pony zoeken nieuw thuis staat een merrie van 6 jaar en 1.63 in herzogenrath. Heb je die al gezien rochirri?
Nee niet gezien, maar betreft een merrie. Ik zoek echt specifiek een ruin. Schijnt heel moeilijk te zijnlijken meer merries dan ruinen te koop aangeboden te worden.
Joltsje schreef:hoe streng zijn jullie op rontgen?
een 3 = niet kopen
een 2 = ?
een 1 = goed.
ik lees vooral dat een 2tje ook prima is. maar wat nou als het paard veel 2tjes heeft? wat geeft jullie dan de doorslag?
Joltsje schreef:hoe streng zijn jullie op rontgen?
een 3 = niet kopen
een 2 = ?
een 1 = goed.
ik lees vooral dat een 2tje ook prima is. maar wat nou als het paard veel 2tjes heeft? wat geeft jullie dan de doorslag?
Joltsje schreef:nog nooit een paard verzekerd gehad ( 1x mogelijk nodig gehad, maar verder gelukkig niet).
maar vraag je het dan aan de verzekering voordat je het paard koopt / na de keuring.
ik lees ook dat dierenarts niet meer een go of no go advies geven, maar alleen hun bevindingen aangeven.
al lees je wel vaak "goedgekeurd voor de sport"
en wat je zegt, het is en blijft een moment opname en meestal als je paard kreupel is, zijn het niet de botten. (maar soms wel een gevolg van natuurlijk)