Maar hij deed het echt heel braaf.

Hij staat nu met zijn grote vriend (Leo) te grazen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mars schreef:Aah kijk de gup eens lopen, geweldig! Je zou er emotioneel van worden als je hem zo ziet gaan. Zo braaf op een wildvreemde plek met een vreemde vent in het midden die zich ermee bemoeit
Menig driejarige hengst zou de bak weer uit sjezen. Hij zal vast goed slapen, heel wat om over na te denken zo!
pmarena schreef:Hij loopt ook zo lekker losjes en verend, met die gezellig mee swingende staart
pien_2010 schreef:Dat doorzitten doe je goed. Als jezelf dat goed beheerst dan zit je beter en is ook voor het paard fijner.
Ik vind het goed wat je doet. Je hebt in wezen een vraag paard. Dus nu hij nog jong is gewoon veel laten zien en leuke dingen mee doe, zoals buiten rijden enz.
petraaken schreef:Jeetje, hij is echt super braaf daar. Nog niet vaak een jonge pas zadelmak paard gezien die zo rustig in een nieuwe omgeving blijft.
Sintara schreef:Wauw wat doet hij dat netjes!
nafkedemi schreef:Trouwe volger meld zich weer eens. Ik had een vraag. Naar mijn idee rijd je vrij veel voltes met Joy. Het blijkt voor een jong paard toch beter om rechtuit te rijden? Ben wel benieuwd wat de achterliggende gedachte erachter is.