Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wilma67 schreef:Ik ben op zoek geweest naar een paard en die ook gevonden, een Engels volbloed. Ik kreeg bij de aankoop het paspoort en helaas stond er niets ingevuld dan een chipnummer Engeland en chipnummer Nederland. Bij de foto van het paard stond de naam Dropshop LB, merrie.
Ik heb op zoek gegaan naar de achtergrond van het paard, maar helaas nog niets wijzer geworden. Dat komt omdat het paard kennelijk Nederland is binnen gekomen via het Tinkerstamboek. Daar mijn vragen over de herkomst van het paard ook neergelegd.
Ze wordt nu opnieuw ingereden en wat kan ze lopen! Ik ben er ook achter dat ze heel hoog kan springen. Een paar feitjes! Liever had ik een stamboek gehad, hoop daar nog achter te komen.
Iemand de gouden tip?
Ps. alle verwante stamboeken al gevraagd.
Sassenach schreef:Ik ben ondertussen rustig op zoek naar een leuke Fries, stamboom is voor mij niet belangrijk. Vind persoonlijk sommige met stamboek ook erg duur, maar wellicht ben ik dat. Ik heb het idee dat er ook bijna geen Friesen zonder stamboom zijn?
Sassenach schreef:Ik ben ondertussen rustig op zoek naar een leuke Fries, stamboom is voor mij niet belangrijk. Vind persoonlijk sommige met stamboek ook erg duur, maar wellicht ben ik dat. Ik heb het idee dat er ook bijna geen Friesen zonder stamboom zijn?
Kimberley_ schreef:Sassenach schreef:Ik ben ondertussen rustig op zoek naar een leuke Fries, stamboom is voor mij niet belangrijk. Vind persoonlijk sommige met stamboek ook erg duur, maar wellicht ben ik dat. Ik heb het idee dat er ook bijna geen Friesen zonder stamboom zijn?
Ik weet niet hoe het nu is qua prijzen. Maar de horperhoeve heeft altijd wel leuk dieren staan (wel stamboek maar normaal geprijsd). Je mag zo vaak komen kijken/rijden/mennen als je wilt. Je kan ook een weekendje langskomen.
Maar zoals ik al zei ik weet niet hoe het niet is.
Sassenach schreef:Iets met kosten die opwegen tegen de baten?
Petra_O schreef:Het haflingertje waar in interesse in had is helaas positief voor pssm. Erg sneu voor de eigenaar, ik ga haar laten staan. De zoektocht gaat verder!
Ik heb zelf geen Facebook, en ik heb het idee dat ik daardoor wel heel veel paardjes mis loop.
Achaiah schreef:Nou wij zijn geslaagd, merrie is het niet geworden maar een mini ruin, 1,5 jaar oud en ze zijn helemaal in de wolken met elkaar. De grote is super voorzichtig met hem terwijl dat echt een lompe rouwdouwer isMini en maxi
![]()
Hij is zo lief en leuk ik ben stiekem ook verliefd op hem. Verzacht de pijn van het verlies een klein beetje
[ [url=m/9bFQnU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/S1T5fR.jpg]Afbeelding[/url] ]
CRos95 schreef:Petra_O schreef:Het haflingertje waar in interesse in had is helaas positief voor pssm. Erg sneu voor de eigenaar, ik ga haar laten staan. De zoektocht gaat verder!
Ik heb zelf geen Facebook, en ik heb het idee dat ik daardoor wel heel veel paardjes mis loop.
Wat jammer! Ik heb even gemist wat je precies zoekt. Ik weet toevallig een heel leuk haflinger hengst veulentjes wat te koop staat.