Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lucia88 schreef:Zo wat een verschil hoe ze loopt vergeleken met paar weken geleden, lijkt bijna alsof dit filmpje versneld is opgenomen!
Ach misschien had de jury gewoon een slechte dag, zou er niet teveel om denken want vind t er prima netjes uitzien!
Mars schreef:Ah Sammeke toch
Wat ziet je proef er goed uit, je ziet zeker dat ze zich veel meer inzet. Fijn dat ze ook goed voelde, jammer dat het dan in punten niet helemaal eruit komt. En die stap krijg je ook opgelost, ze heeft er nu gewoon even een mening over waarschijnlijkHet blijft Reve
petraaken schreef:Ik vind ze allebei toch aparte karakters hebben die 2. Het zijn echt specialleke's.Wel super dat ze er vandaag meer aantrok en uit zichzelf liep. Zal je lichaam ook wel gewaardeerd hebben.
Tja, ondergewaardeerde proeven kan ik van meespreken. Ook van proeven waarvan je voelt dat ze absoluut niet aanvoelen zoals zou moeten maar vanaf de zijlijn er eigenlijk best goed uit zien. Ik nog eens een proef gehad met taktfouten in de middendraf en een pas uit de galop vallen in de hoek maar beide had de jury niet gezien. Ik al foeterend de ring uit. Mijn vader die ook zei van niets aan te doen ze heeft haar dag niet duidelijk en ik ga het verzorgen van mijn paard kijken naar punten en ik sta dan stomverbaasd te kijken er naar. Ook op het protocal later niets gemeld van die fouten die ik duidelijk voelde.
Citaat:Ja Chris was erg enthousiast en ik ben vooral trots dat hij zo braaf was. Als een hondje de camion op weg van zijn kudde. Daar als een hondje langs de merrie door en ben eigenlijk na vijf minuten even wandelen in de bak kunnen op stappen. Hij heeft zelfs gegaloppeerd aan mach 5 maar hij galoppeerde.