Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tita schreef:Nou ik mijn tijd wilde je geen E pony mocht je geen enkel kampioenschap mee rijden en bij paarden mocht je niet das in 1988-1999 ong
paardjewelsh schreef:wij zoeken ook een e pony maar vindt het echt lastig wordt weinig aangeboden en voor sommige wordt gewoon 12.500 tot 15.00 gevraagd en dan hebben ze geeneens sportprestaties maar gewoon b niveau
Caboby schreef:Zijn er trouwens ook mensen op zoek naar een E-pony? Stalgenootje van mij zoekt een E pony en het is echt een drama. Ik snap wel dat ook daarin de vraag is gestegen, maar nog niet eens heel lang geleden was een E pony een mislukte D pony of een mislukt paard.en raakte je die ook bijna niet kwijt.
We zoeken weer verder.
Verder iedereen gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten! Leuk om te lezen
kyrkelover schreef:Wat ik vooral merk is dat de meeste pony's al onder de kont uit gekocht worden zeg maar.
Zo staat Risky nu bij een meisje die al aardig lang is... geloof dat ze regelmatig verschillende flinke biedingen krijgen. C pony, 11 jaar oud, 12k + biedingen. Nu is hij niet te koop, maar zie het om mij heen ook veel gebeuren. De goede fijne pony's komen niet eens meer online over het algemeen.
ajesca123 schreef:kyrkelover schreef:Wat ik vooral merk is dat de meeste pony's al onder de kont uit gekocht worden zeg maar.
Zo staat Risky nu bij een meisje die al aardig lang is... geloof dat ze regelmatig verschillende flinke biedingen krijgen. C pony, 11 jaar oud, 12k + biedingen. Nu is hij niet te koop, maar zie het om mij heen ook veel gebeuren. De goede fijne pony's komen niet eens meer online over het algemeen.
Dit herken ik ook inderdaad.
Wij hebben een super fijne grote C pony staan echt super braaf, knap, lief en veel wedstrijdervaring.
Mijn dochter gaat nu verder op een E pony en heb al meerdere keren de vraag gehad of de C te koop komt.
Nou is deze niet te koop die mag hier lekker blijven tot zijn laatste dag.
Maar anders had ik hem nu met zijn 17 jaar nog voor goed geld kunnen verkopen zonder te adverteren.
Heb nog getwijfeld om er bij ons aan huis een ruitertje blij mee te maken.
Want gun een ander kind ook zeker het plezier met deze pony wel.
Maar wel bij ons aan huis.
Grecha schreef:Ook hier zo'n vreselijke (![]()
![]()
) volbloed gekocht. mijn zoveelste al ondertussen.
Devilin is 6 jaar en komt recht van de renbaan. De bespiering moet uiteraard veranderen nu, maar eerst krijgt ze rustig de tijd om te wennen op de nieuwe stal en om wat bij te komen.
Geen dressuur kunnen rijden met een EV??? Wie zij dat ook alweer? (Dees???) Nouja maakt ook niet uit, maar ik heb er reeds 4 gehad op hoog nivo dressuur (intermediair) en ook deze leukerd ga ik omscholen tot dressuurpaard. Breek en kraak haar gerust af, ieder zijn ding. Weet wat je zegt en kom over 2 jaar nog eens tegen mij kleppen over mijn paard. kom dan ook gerust kijken, welkom.
@Mkango: Wilde je al eerder komen verdedigen hier, ik lees ook al wat langer mee, maar de tijd ontbrak me en de zinnige woorden eveneens. Prachtig hoe jij de EV's verdedigd, ik doe mee!
Aja, nu foto van mijn 'lelijkerd' de Engels Volbloed![]()
![]()
![]()
[ [url=m/aYjJm9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Breek haar gerust af hoor Dees.... ik weet wel beter
Kiwiaa schreef:Oh wow da's wel een knappe prestatie, al 4 paarden omgeschoold naar intermediaire! Tof! Proficiat met je aanwinst!
Wilma67 schreef:Iemand de gouden tip?
Grecha schreef:Ook hier zo'n vreselijke (![]()
![]()
) volbloed gekocht. mijn zoveelste al ondertussen.
Devilin is 6 jaar en komt recht van de renbaan. De bespiering moet uiteraard veranderen nu, maar eerst krijgt ze rustig de tijd om te wennen op de nieuwe stal en om wat bij te komen.
Geen dressuur kunnen rijden met een EV??? Wie zij dat ook alweer? (Dees???) Nouja maakt ook niet uit, maar ik heb er reeds 4 gehad op hoog nivo dressuur (intermediair) en ook deze leukerd ga ik omscholen tot dressuurpaard. Breek en kraak haar gerust af, ieder zijn ding. Weet wat je zegt en kom over 2 jaar nog eens tegen mij kleppen over mijn paard. kom dan ook gerust kijken, welkom.
@Mkango: Wilde je al eerder komen verdedigen hier, ik lees ook al wat langer mee, maar de tijd ontbrak me en de zinnige woorden eveneens. Prachtig hoe jij de EV's verdedigd, ik doe mee!
Aja, nu foto van mijn 'lelijkerd' de Engels Volbloed![]()
![]()
![]()
[ [url=m/aYjJm9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Breek haar gerust af hoor Dees.... ik weet wel beter
pjer schreef:Mooi paard die volbloed!
Zo de eerste grote stap is hier gezet: we hebben met mijn instructeur besproken dat we een paard zoeken. Hij reageerde gelijk met " ik ga er volgende week 2 uit duitsland halen, dan kan ik er nog wel een meenemen" - euh wat is dat er voor een? - ja een kruising met een fries... zal wel zwart zijn. LOL. Je moet de man een beetje kennen anders klinkt dit echt heel dubieus, maar ik heb er het volste vertrouwen in dat hij uiteindelijk een leuk paard voor mij gaat vinden.