Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SusanH schreef:Ja en als de otters op zijn dan.....ik had het ook gelezen.
Heb ook een artikel gelezen (kan het helaas niet 123 terug vinden) dat de wildlife associaton van Alaska totaal andere adviezen geeft over wat te doen als je een wolf tegenkomt, dan onze "experts". Eigenlijk compleet tegenovergesteld. Dan denk ik bij mezelf, wie heeft er nu echt ervaring met deze materie.
sterregoud schreef:SusanH schreef:Ja en als de otters op zijn dan.....ik had het ook gelezen.
Heb ook een artikel gelezen (kan het helaas niet 123 terug vinden) dat de wildlife associaton van Alaska totaal andere adviezen geeft over wat te doen als je een wolf tegenkomt, dan onze "experts". Eigenlijk compleet tegenovergesteld. Dan denk ik bij mezelf, wie heeft er nu echt ervaring met deze materie.
Wat adviseert de wildlife association van Alaska dan ?
Onali schreef:En heel eerlijk is er ook een gedeelte in mij die een beetje 'blij' is met dit nieuws.
Dit gaat nu niet om schapen van domme boeren of pony's van paardenmeisjes.
Iedereen weet wat een hond is en dat je die niet achter een wolfwerend hekwerk kan zetten.
Ook kwa locatie beter, meer richting de randstad. Dichtbij 's Hertogenbosch, Gorinchem, Nieuwegein.
Uiteraard vind ik het verschrikkelijk voor dier en eigenaar.
sterregoud schreef:
en daar (spoilers
) had het jongetje dus T-Rex plas en dat verjoeg kleinere dino’s. Zouden we zoiets niet kunnen doen? Weet ik veel: leeuwen plas om mijn weiland heen strooien