. In deze link wordt gesteld dat wolven minder actief zijn als het sneeuwt:
https://www.theweathernetwork.com/ca/ne ... n-the-wild
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. SusanH schreef:Jessix ik had het ook gezien. Maar geen melding in de app. Ben juist in de app groep gegaan om dit soort zaken snel te weten, zeker als het in de buurt is.
tienus63 schreef:Bij Eesveen (ov) 7 schapen gedood en 20 afgemaakt door veearts.
Bron: wolven alert Drenthe.
sterregoud schreef:tienus63 schreef:Bij Eesveen (ov) 7 schapen gedood en 20 afgemaakt door veearts.
Ja, 7 dood en 20 laten inslapen door de dierenarts. Dat is voor de dierenartsen toch ook geen doen meer ? Zo’n slachtveld moeten aanschouwen, en moeten kijken welke dieren ze nog kunnen oplappen, en welke dieren ingeslapen moeten worden.
DuoPenotti schreef:tienus63 schreef:In Bruchem (ge) hond gedood door zeer waarschijnlijk wolf.
[ [url=m/LvPzdF.png]Afbeelding[/url] ]
Verschrikkelijk
En dan met wandelen of achter het huis? Of is die info niet bekend?
sterregoud schreef:Echwel schreef:Oh wat erg weer allemaal.
Ik word echt angstig om met de honden te gaan wandelen
Ik ook, meerder zichtmeldingen dichtbij mijn huis, op wandelroutes etc.
sterregoud schreef:tienus63 schreef:Bij Eesveen (ov) 7 schapen gedood en 20 afgemaakt door veearts.
Ja, 7 dood en 20 laten inslapen door de dierenarts. Dat is voor de dierenartsen toch ook geen doen meer ? Zo’n slachtveld moeten aanschouwen, en moeten kijken welke dieren ze nog kunnen oplappen, en welke dieren ingeslapen moeten worden.
tienus63 schreef:Het komt heel veel mensen goed uit dat mensen bossen gaan mijden.
Nog even en er wordt dan weer een of andere zeldzame vogel, knaagdier, vlinder of wat dan ook aangetroffen en het gebied wordt gesloten voor wandelaars en andere recreanten.