Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dilan93 schreef:Danique_G schreef:Wat een knapperd Dilan! Maandag weet je het officieel geloof ik, toch?
Nee hoor, de koop is rond.
Morgen ga ik weer langs op de stal waar ie nu staat en eind augustus gaat ie naar Apeldoorn om oo te groeien
_Tarzan schreef:Mooi dier Dilan! Blijft hij bruin of is het een schimmel?
En Kiwiaa, hoe was jouw bezichtiging vandaag?
Kiwiaa schreef:_Tarzan schreef:Mooi dier Dilan! Blijft hij bruin of is het een schimmel?
Wat een leuk paard was dat! Super sensibel en zenuwachtig maar ik maak mij daar niet druk in. Super veel ruimte voor verbetering maar ik zie dat wel zitten! Ik denk dat we allebei veel van elkaar kunnen lerenHet is een paard dat heel veel kent en sowieso enorme will to please!
Mocht nog een keertje terugkomen en als het dan even goed gaat, laat ik hem keuren en ben ik hopelijk geslaagd!
Kiwiaa schreef:_Tarzan schreef:Mooi dier Dilan! Blijft hij bruin of is het een schimmel?
Wat een leuk paard was dat! Super sensibel en zenuwachtig maar ik maak mij daar niet druk in. Super veel ruimte voor verbetering maar ik zie dat wel zitten! Het is een paard dat heel veel kent en sowieso enorme will to please.
Mocht nog een keertje terugkomen en als het dan even goed gaat, laat ik hem keuren en ben ik hopelijk geslaagd!
Dilan93 schreef:Danique_G schreef:Wat een knapperd Dilan! Maandag weet je het officieel geloof ik, toch?
Nee hoor, de koop is rond.
Morgen ga ik weer langs op de stal waar ie nu staat en eind augustus gaat ie naar Apeldoorn om oo te groeien