Hi allemaal nog dank voor jullie leuke reacties.
De filmpjes begonnen als een vlog alleen voor onszelf maar mijn schoonmoe zal nooit meer naar FR kunnen komen, dus lieten we haar het ook zien en zo ging het van "kwaad naar meer" hahaha. Ik wil eigenlijk even benadrukken dat het niet onze bedoeling is om egotrippend over te komen. Het is nu meer zo van: inspireren en laten meemaken dat als je ergens doorheen kunt kijken er iets moois tevoorschijn kan komen, ook zo van: als je denkt dat je iets niet kunt, denk dan nog een keertje want misschien kan het wel.
Afijn wat ik zeker weet dat niet gaat vandaag is rijden op Callas. Ik had het me iedere dag al voorgenomen, maar telkens was er weer iets. Alweer meer dan een week geleden, dacht ik en nu ga ik vandaag...
Maar ik hoorde daarstraks een hoop gekletter. Ik denk paarden los op het erf, maar nee, het was Callas die helemaal over de zeik de poetsplaats op was komen galopperen. Wat er nu gebeurd was geen idee, ik denk dat ze Poupette kwijt was en overal heeft lopen zoeken, rennend van de ene hoek naar de andere. Het stuk waar ze nu op staan is niet overzichtelijk en heeft veel doorsteekjes, paden en dooie hoekstukken. En als ze zo is, is er geen land met haar te bezeilen. Ik heb een poos bij haar gestaan, ze was megadruk en geïrriteerd, want Erwin is ook nog eens aan het maaien met de tractor en dat bromt. Er kwam een hond voorbijdraven, gelijk grote witte ogen, o o wat eng.
Ik heb ze allebei maar vroeg in hun boxen gezet, ingesprayd tegen de vliegen en ze kwam een beetje tot rust toen er eten in haar bak zat. Dus rijden is nu niet goed. Niet voor haar, want ze is nu niet happy en ik denk dat ze dan van rijden niet happier wordt en niet voor mij, want je weet maar nooit hoe een Calletje kan rollen