Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
c_alsemgeest schreef:Vanuit de koper zijn kant
Ik ging eigenlijk juist kijken in de vakanties, Cor heb ik in de kerstvakantie gekocht en Jam in de mei vakantie
_yvonne schreef:Vraagje, ik ga het weekend verkoop foto's en een video maken van mijn paard, wat moeten we vooral wel en niet laten zien?
Ik had bedacht:
-stand foto's links en rechts
-foto vanaf voor
-hoofdfoto
-film alle 3 de gangen links en rechts om, hoelang ongeveer?
Vergeet ik dan nog iets?
boemel schreef:Als je toch bezig bent zou ik iig ook de hoeven op de foto zetten en een foto van achter. Hoeft niet in de advertentie, maar wel handig om te hebben als je in contact bent met gegadigden
Cardy schreef:boemel schreef:Als je toch bezig bent zou ik iig ook de hoeven op de foto zetten en een foto van achter. Hoeft niet in de advertentie, maar wel handig om te hebben als je in contact bent met gegadigden
Ik kreeg inderdaad ook de vraag of ik foto's van de hoeven/benen kon sturen.
En ik kreeg veel leuke reacties over dat ik ook een filmpje had waar ik vanaf het afhalen van het land t/m het weer afstappen na het rijden erop had gezet. En daarnaast een stukje trailerladen, buitenrijden, etc. erop had staan.
Cardy schreef:Haha snap ik helemaal Spaansepony. Niets moet en alles mag. Wij vonden het erg leuk om te doen en daardoor was het zo gepiept. Het is maar net wat je zelf wilt.
Spaansepony schreef:Cardy schreef:Haha snap ik helemaal Spaansepony. Niets moet en alles mag. Wij vonden het erg leuk om te doen en daardoor was het zo gepiept. Het is maar net wat je zelf wilt.
Nou zelfs de paarden die ik op foto/video verkocht had voor buitenland vroegen nog minder.
Wilde gewoon goede stand foto zien daar een close up van voor en zijkant.
Video van het gangenwerk onder zadel en bij jonkies/onbeleerde los. Evt foto van gebit zover paard mee werkt.
Ik ga niet speciaal een hele trailer aankoppelen om te filmen hoe het paard de wagen in en uit loopt, hoe het naar mij toe komt in de wei oid. Paard kan bij mij vriendelijk komen en bij een ander lelijk. Zo 1 heb ik hier op stal lopen.
_yvonne schreef:Vraagje, ik ga het weekend verkoop foto's en een video maken van mijn paard, wat moeten we vooral wel en niet laten zien?
Ik had bedacht:
-stand foto's links en rechts
-foto vanaf voor
-hoofdfoto
-film alle 3 de gangen links en rechts om, hoelang ongeveer?
Vergeet ik dan nog iets?