Eef_Bam schreef:xMyrth schreef:Zouden jullie een ex internationaal springpaard kopen (1.60 springen) die eind april 15 jaar wordt en die van zijn "pensioen" mag genieten? Mogen hem voor een klein prijsje overnemen...
Bij ons mag hij dan lekker recreatief aan de slag, mee het bos in etc. af en toe een klein sprongetje misschien
Ik heb geen ervaring met springpaarden die zo hoog gelopen hebben. Hij was verder fysiek wel in orde heb ik me laten vertellen, maar geen idee wat voor blessures of dingetjes op de loer kunnen liggen?
Met jullie gebruiksdoel zou ik er zeker voor open staan maar wel met een dosis achterdocht. Paard moet haast wel een blessure of iets hebben, als het verder braaf en makkelijk paard is kunnen ze hem voor meer geld aan iemand verkopen die graag een leerpaard wil voor 1.20/1.30 parcoursjes. Dus waarschijnlijk is er wel iets van een blessure in het spel, zijn ze daar open over? Anders doe je een goedspringend paard van 15 niet voor een klein prijsje weg.
Nooit gehoord dat iemand een mens en paard iets gunt?
Niet iedereen is een geldwolf die alleen maar het maximale uit de markt wil trekken.