geweldig Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Neon schreef:Wow hij doet het alsof hij dit al jaren doetgeweldig
opstappen. Vandaag na een rondje klikte mijn man hem los.
ik zat zonder nadenken met losse teugel rustig te draven dus manlief ging wat anders doen.
‘als je de teugels niet nodig hebt dan ook de longe niet.’ En weg was ie.
mijn moeder en stiefvader waren er dus die konden me in de gate houden.

ik word totaal niet moe van hem te rijden, hij is zacht, hij laat me zitten en neemt me mee alsof hij al jaren rijpaard is. 

Lucia88 schreef:Ziet er inderdaad super fijn uit! Heerlijk! Ook lekker dat je zo even zonder zadel erop kan!

Sintara schreef:Super knap, jullie samen
mijn Pukkie is nu echt een grote man.boyca schreef:Kij dr zitten dan met die big smile!! Man man wat doet hij het goed. Heerlijk genieten van deze knapperd
wat moet je anders met zo’n paard?
hij zit zalig, hij leert snel. 
pmarena schreef:Ziet er heerlijk uit zo, dat zal een fijn team zijn
hij staat aan de uithang van de weide klaar als ik alles begin klaar te leggen.
terwijl we toch een period moeite gehad hebben na de wonde omdat hij apart van de groep linkte aan die wonde verzorgen.. 
petraaken schreef:Man, hij loopt rondt alsof hij al meer dan een jaar onder het zadel is. Zo'n jonge paarden die het zo snel oppikken kom je maar zelden tegen. Dat zijn ook van die paarden die je snel zou overvragen gewoon omdat ze er geen moeite meehebben of omdat ze zo braaf zijn. Die gaat de ring veroveren.
denk dat we hem eind van de zomer eens mee naar Chris nemen. Voor de jonge guppen doet Chris kortere lessen om ze niet te over vragen.pien_2010 schreef:Gave Joy echt fantastisch!!
en als ik af stap kruipt ie zo ongeveer in mijn armen. We stonden nog te tutten en manlief wilde hem op weide zetten en was even niet aan het op letten (die dacht dat ik met mijn ouders aan het praten was ipv met Joy en pakte dus het touw zonder kijken.) alleen gaf het touw niet mee.
Joy was nog bezig. Echt zo een oortje naar achter van ‘hallo, ik word geknuffeld ja!’
friendly schreef:pmarena schreef:Hahaha, op de wei ben je meer met die knollen bezig, thuis knolletjes en honden...
Chris zal wel blij zijn als je een keer met een "normale" aankomt
Maar het is wel een kind van Reve dus hij zal zich vast alsnog zorgen maken
hij vraagt ons elke keer als ie Rêve ziet of we Joy echt hengst gaan laten.
even gaan halen met de camion. Thuis in de bak gereden (hij kon Sam en Rêve zien staan), beetje af gesponsd en laten rollen en weer naar de weide gebracht. 
boeide hem na vijf passen al niet meer.
thuis naar de weide is niet zo ver dus zo kunnen we korte oefen-ritjes met hem doen.
eenmaal er op waren Sam en Rêve grotere kleuters dan Joy. 
vind het wel fijn dat hij dat ook onder het zadel doet als je hem even geeft. 
pien_2010 schreef:Zou ze dat niet meer weten dat Joy haar kind is?
Dat is een oprechte vraag. Vergeten merries dat? Of herkennen ze hem dan niet?