Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jolandje schreef:tienus63 dat is precies wat ik ook denk , als ze hun doel hebben bereikt gaan ze wel wat aan de wolf doen
, ik denk wel dat dit als het zo doorgaat of zelfs erger word de laatste veulens worden hier en misschien stop ik er helemaal wel mee , maar dan bloed mijn hart , want ik ben erg gek met mijn merrietjes jolandje schreef:ik heb 4 amerikaanse miniatuurpaardjes, merries , waarvan er nu twee drachtig zijn, ben zo aan het nadenken hoe ik dat moet doen, met name ook omdat manlief het allemaal wel mee vind vallen en geen haast heeft met ( nog meer) aanpassingen , er kunnen echt wel dingen aangepast worden , maar dat kan ik niet zelf en zeker niet in mijn eentje, ik denk wel dat dit als het zo doorgaat of zelfs erger word de laatste veulens worden hier en misschien stop ik er helemaal wel mee , maar dan bloed mijn hart , want ik ben erg gek met mijn merrietjes
jolandje schreef:ik heb 4 amerikaanse miniatuurpaardjes, merries , waarvan er nu twee drachtig zijn, ben zo aan het nadenken hoe ik dat moet doen, met name ook omdat manlief het allemaal wel mee vind vallen en geen haast heeft met ( nog meer) aanpassingen , er kunnen echt wel dingen aangepast worden , maar dat kan ik niet zelf en zeker niet in mijn eentje, ik denk wel dat dit als het zo doorgaat of zelfs erger word de laatste veulens worden hier en misschien stop ik er helemaal wel mee , maar dan bloed mijn hart , want ik ben erg gek met mijn merrietjes
Afgelopen zomer ook al een wolf meerdere weken in de buurt.. hopelijk is deze ook op doortocht.RSDICBS schreef:Net melding ontvangen dat er hier nu ook een wolf loopt.Afgelopen zomer ook al een wolf meerdere weken in de buurt.. hopelijk is deze ook op doortocht.
Ik ben net de veulens aan het afspenen en heb maar 8 stallen maar 12 paardjes...
Wij zitten in Borculo trouwens.
Happinez schreef:RSDICBS schreef:Net melding ontvangen dat er hier nu ook een wolf loopt.Afgelopen zomer ook al een wolf meerdere weken in de buurt.. hopelijk is deze ook op doortocht.
Ik ben net de veulens aan het afspenen en heb maar 8 stallen maar 12 paardjes...
Wij zitten in Borculo trouwens.
Balen zeg, geen mogelijkheid voor extra stalletjes of 2 bij elkaar te zetten ?
De merries krijgen allemaal ook weer veulentjes vanaf eind maart.. Mac schreef:Dat is idd ook hoe ik het voel: ook al zet je ze in wolfwerend hekwerk - het gaat nooit 100% het risico op een aanval wegnemen dus ook niet 100% van je zorgen. Nachtrust is ook belangrijk.
Happinez schreef:de aanval was in Nijensleek.
Afgelopen week is de wolf ook een paar keer gezien op de Eese / woldberg