_yvonne schreef:Gefeliciteerd met de verkoop, fijn dat ze een goed huisje heeft gevonden![]()
Ik mag binnenkort ook het verkoop traject in, kijk er niet naar uit
Zelfde hier. Niets voor mij
Super , Cardy, gefeliciteerd!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cardy schreef:Hoi allemaal!
Ik wil jullie allemaal nog heel erg bedanken voor het meedenken en de fijne adviezen rondom de verkoop van Nova.
Vanavond is ze vertrokken met haar nieuwe eigenaresse. Een ontzettend leuke meid, en ze gaan samen een mooie toekomst tegemoet.
Het afscheid viel ons zwaar, maar we zijn vooral heel blij dat ze een fijne nieuwe plek heeft gekregen.
Het verkopen van een paard was toch weer een hele ervaring, met allerlei verschillende soorten kijkers: van mensen die ineens niks meer laten horen tot juist hele leuke mensen. We zijn nu vooral opgelucht dat het achter de rug is.
Lindor92 schreef:Alja schreef:Alteveer Groningen of Alteveer Hoogeveen?
Groningen
Joltsje schreef:bedankt voor alle reacties.
ik zie vooral ook dure paarden tot een jaar of 7. dit omdat ze veel potentie hebben.
als ze 10 zijn vind ik het wel alweer wat anders.
meeste paarden die ik zie die me aanspreken zijn rond de 15 - 18 K. is dat dan meer in de richting of vind je ze eigenlijk niet onder de 20k?
ik zal even kijken of ik wat aan mijn budget kan doen of op welk onderdeel ik concessies wil gaan doen. met mijn 1.80 is dat waarschijnlijk niet aan de grootte. niveau valt over te praten, maar wil wel gewoon vrij snel weer los kunnen
Fly_high schreef:Joltsje schreef:bedankt voor alle reacties.
ik zie vooral ook dure paarden tot een jaar of 7. dit omdat ze veel potentie hebben.
als ze 10 zijn vind ik het wel alweer wat anders.
meeste paarden die ik zie die me aanspreken zijn rond de 15 - 18 K. is dat dan meer in de richting of vind je ze eigenlijk niet onder de 20k?
ik zal even kijken of ik wat aan mijn budget kan doen of op welk onderdeel ik concessies wil gaan doen. met mijn 1.80 is dat waarschijnlijk niet aan de grootte. niveau valt over te praten, maar wil wel gewoon vrij snel weer los kunnen
Hier zijn paar paarden die zo ongeveer aan je eisen zouden voldoen (groot, makkelijk te rijden door een amateur, M dressuur L eventing/springen, recente klassering en ook makkelijk op wedstrijd enz) rond 20-30K verkocht. Niet heel bijzonder qua uitstraling moet ik zeggen, wel jonger dan 10.
Denk dat je de meeste kans maakt om binnen je budget te blijven als je een ouder dier durft te kopen. Dus 15+. Of eentje met een of ander gebrek qua gezondheid, management oid
Simbaa schreef:Je budget is echt te laag.
Laat ik het zo zeggen; mijn paard voldoet niet eens aan de spring/cross eis (maar verder aan bijna alles) en die gaat echt niet voor 12,5 k weg.
Zeker omdat je ook de looks leuk vindt en karakter belangrijk is, is de vijver niet zo groot
Joltsje schreef:- het liefst minimaal Z dressuur geweest, L springen, cross en verkeersmak. dit is geen harde eis allemaal, maar ik wil graag leren van het paard, ooit Z dressuurrijden en vooral lekker genieten