pmarena schreef:Joy heb je al. Lijkt me dan leuker om te kijken hoe de andere hengst het doet.
Zeker als die al een poos in je hoofd zat, dat zal ook niet voor niets zijn denk ik dan
En inderdaad dan zou je altijd nog een keer kunnen dekken als dat toch zou kriebelen om welke reden dan ook, Reve is nog jong zat en is dan toch leuker om wat meer leeftijds-spreiding hebben tussen Joy 1 en Joy 2 zeg maar
Als Joy2 zich dan misdraagt kan ik zeggen: ‘luister naar uw grote broer of uw ballen gaan er af!’

Golden daim ben in toevallig op YouTube bij uit gekomen en vond hem meteen interessant dus ben hem blijven volgen omdat ik het een hele fijne hengst vond om te zien. En hij is zich nu ook aan het bewijzen .. maar als drie jarige was hij al heel fijn van beweging en ook wat Rêve nodig heeft. Hij is nog íets opwaartser en iets hogere hals inzet dan Cas en Rêve heeft een vrij horizontale hals die diep uit de borst komt.
Verder lopen ze redelijk gelijk op dus daarom dat Golden Daim toch blijft hangen denk ik.