Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pien_2010 schreef:Mo, wij hebben geen camera en ik geniet van je filmpjes. Dus inderdaad hebben we een paar keer echt goed gezien.
Tja Callas. Mijn advies, maak het niet te zwaar. Ons Polleke heeft ook wel eens haar beentje opgeheven en 2x een streng uhuh was genoeg. Ook Callas is natuurlijk gewoon een diertje. Je hebt gecorrigeerd et voilà, dat was het en ze heeft het begrepen.
EmptyWords schreef:Jeuk kan onwijs zeer doen. Maakt niet uit waar het vandaan komt. Die kale schuurplekken prikken als een malle. En als je pijn verwacht, reageer je. Maakt niet uit wie dat dan doet.
Mijn paard is super eerlijk en betrouwbaar, maar als ik aan zijn mok ga pulken trekt hij ook omhoog om evt uit te slaan. Een correctie met stem is voldoende, maar het doet gewoon pijn, praten met woorden kun en ze niet, dus dit is hun uitweg.
Ik ben het met pien en Erwin eens, maak het niet te groot. Het is niet leuk, maar wel instinct. Ze heeft niks gedaan, ze was te corrigeren, je hebt kunnen smeren.
fardoe schreef:Heb het laatste filmpje nog niet kunnen openen door het trage internet Monique. Ik blijf het proberen.
Balance ik heb geen volgtopic. Ik heb wel sinds kort Facebook, waar ik verslag doe van mijn paarden en de track die ik aan het maken ben. Op instagram staan wel foto’s van het huis en de omgeving. Dat heb ik vooral gedaan voor mijn familie en vrienden zodat ze op de hoogte blijven van wat we allemaal doen.
Alles is openbaar dus voor iedereen te bekijken.
pien_2010 schreef:Zoooo, ik ben weer bij met de filmpjes. Het ging een beetje te snel voor mij. Heel leuk gedaan Mo en er iscal heel veel gedaan.
Ik ben benieuwd of jullie het aankunnen on te blijven als al het klussen klaar is. Ik moet dat nog zien gebeuren.