Wie gaat er op zoek naar een nieuw paard -deel 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:29

Thanks voor jullie reacties. Ik heb er inmiddels best wel wat gezien en bij de meeste wist ik inderdaad al vrij snel dat dat hem niet ging worden. Dus waarschijnlijk werkt het andersom ook wel zo!

Ze staat dichtbij, dus als ik een goed gevoel heb of het idee heb dat dit hem is, kan ik vrij snel een 2e bezichtiging plannen, maar vermoed dat dat meer de bevestiging gaat zijn ofzo.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:33

De buurvrouw hier heeft Freibergers, degene die ik ken spreken me niet zo aan :n Veel meer richting koudbloed qua karakter en als je niet uitkijkt ook snel moddervet.

AdemoJoey

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:38

Achterom schreef:
De buurvrouw hier heeft Freibergers, degene die ik ken spreken me niet zo aan :n Veel meer richting koudbloed qua karakter en als je niet uitkijkt ook snel moddervet.

Ah het mixen met de warmbloed heeft dus niet extreem veel verschil gemaakt? Dat is jammer, want dat was wat ik dacht te lezen. Ik kom zo steeds meer uit op de Welsh Cob of kruisingen,wat ik al wat in gedachten had. Dat is natuurlijk ook prima :j Ik leer toch weer wat bij over rassen en types waar ik nog niet zo bekend mee ben :D

Laura_

Re: Wie gaat er op zoek naar een nieuw paard -deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:42

AdemoJowy, heb je een minimum stokmaat in gedachten?

AdemoJoey

Re: Wie gaat er op zoek naar een nieuw paard -deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:53

Ja minimaal 1.55 :)