Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pien_2010 schreef:Kathleen hoe is dat voor jou?
Als mijn paarden zadelmak waren ging ik met ze naar buiten. Altijd.
Merens zijn geen bak of weiland paarden, dus hooguit in het begin maar een keer in de bak, kort. En verder rustig uurtje stap, draf en eventueel galop naar buiten. Vonden ze leuk en was niet zo vermoeiend. Zo doen ze het in Frankrijk ook en heb ik overgenomen.
Hercule was niet bang, dus met hem alleen. Polie was enorm bang, dus Hercule ging mee en zij moest zoveel mogelijk voorop, hetgeen betekende dat Hercule het meestal moest overnemen.
pien_2010 schreef:Wat zul jij glunderen. Een woord heb ik hier maar voor nl GAAAAÁAAAAAAAAAAAAAF........Wat een kanjer en wat doet hij het goed!!!
GUSTIxBILL schreef:Nja
Maar goed dat je naar je eigen gevoel geluisterd hebt
Taucha schreef:Whoehaaaa dat ziet er zo enorm heerlijk uit!![]()
Zo makkelijk en soepel hoe Joy loopt. Ik kan me zo voorstellen als hij zo meteen zijn balans heeft gevonden en de bovenlijn goed gebruikt, dat het zit als een huis.
Ik heb zo’n vermoeden dat hij wel nadenkt over dit relatief saaie rondhobbelen. Niet verbaasd zijn als hij zelf eea aan gaat bieden ter afwisseling.
Mars schreef:Toch is t helemaal niet zo verkeerd voor hem dat je geen steuntje aan de wand hebt maar een grote ruimte. Hij zwabbert logischerwijs nog in zijn balans maar je ziet er gek genoeg ook al pasjes tussen dat ie op eigen benen loopt. En dat voor die eerste keer los is echt knap!
Zijn blik spreekt ook wel mooi een ''ooh dit wilde ze van me, is goed hoor''. Lijkt ook meewerkender dan zijn mama
Lucia88 schreef:Fijne filmpjes! Hij lijkt me ook zalig in galop!
En heerlijk leesvoer weer die blog! Thnx!