Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pien_2010 schreef:Wouw alweer een jaar. Wat vliegt de tijd. Proficiat! Mooie lamp. Bijzonder al die insecten rond de boom.
Polie is altijd wat rillerig gebleven, maar reed ik wel mee buiten en dat ging goed. Zij is nooit zo link als Callas geweest.
We zijn verhuisd, werken alle ochtenden en pakken uit en dan rust. Alles staat op 3slaapkamers dus onze slaapkamer, woonkamer en keuken zijn netjes opgeruimd en brandschoon. Dus dat geeft ook de rust om te genieten en uit te rusten want onze lijven zijn erg moe en doen zeer.
Monique1963 schreef:Zoals beloofd het eerste thema filmpje tot aan het moment dat we hier een jaar wonen, volgen er meer...
Callas komt ook nog even mooi wezen...
https://youtu.be/Tqer144E6Ng
pien_2010 schreef:Mo, wij hebben geen camera en ik geniet van je filmpjes. Dus inderdaad hebben we een paar keer echt goed gezien.
Tja Callas. Mijn advies, maak het niet te zwaar. Ons Polleke heeft ook wel eens haar beentje opgeheven en 2x een streng uhuh was genoeg. Ook Callas is natuurlijk gewoon een diertje. Je hebt gecorrigeerd et voilà, dat was het en ze heeft het begrepen.