Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cayenne schreef:Suelza schreef:Idd Cayenne, proficiat! Dat je maar veel paarden mag krijgen voor je verjaardag
Zolang jij die wilt betalen sla ik dat niet af natuurlijk![]()
![]()
Thanks!!
amarial schreef:Genoeg nafok indd..
Ik heb er echt niet zo veel verstand van, ik zeg alleen dat ik er veel ken, die het doen.
En ik denk ook dat het ene paard zich sneller verveelt dan het andere, en misschien geeft 00 Seven dat wel af?
Geen idee hoor, zeg maar wat. Ken er gewoon veel die het doen, en ik geloof dat de hengst wel "IETS" af geeft waardoor ze gevoeliger zijn voor luchtzuigen.
Shalot schreef:Onee he heb ik weer. Heb ik een paard laten keuren klinisch en rontgenlogisch. Geheel goedgekeurd zonder opmerkingen. Ik paard gekocht. Daarna naar mijn eigen DA met de foto's voor de PROK wat blijkt heeft paard toch een miniscuul botfragmentje in zijn voorbeen. Wat voel ik mij gefopt pfff. En ben ik boos.
Shalot schreef:Onee he heb ik weer. Heb ik een paard laten keuren klinisch en rontgenlogisch. Geheel goedgekeurd zonder opmerkingen. Ik paard gekocht. Daarna naar mijn eigen DA met de foto's voor de PROK wat blijkt heeft paard toch een miniscuul botfragmentje in zijn voorbeen. Wat voel ik mij gefopt pfff. En ben ik boos.
blubdevis schreef:Shalot schreef:Onee he heb ik weer. Heb ik een paard laten keuren klinisch en rontgenlogisch. Geheel goedgekeurd zonder opmerkingen. Ik paard gekocht. Daarna naar mijn eigen DA met de foto's voor de PROK wat blijkt heeft paard toch een miniscuul botfragmentje in zijn voorbeen. Wat voel ik mij gefopt pfff. En ben ik boos.
Wanneer heb je m gekocht? Volgens de wet mag je hem dan toch gewoon terug brengen?
Pff wa n gezeur zeg.. sterkte ermee..
Goos_Horses schreef:Shalot tja dat is het nadeel, wat de ene DA wel goed vind vind de ander niet goed.
Maar je kan der dus niet Prok krijgen wat ga je nu doen?
We hebben kort geleden 3 007 merrie's op stal gehad waarvan 1 er nog staat en geen van allen zijn luchtzuigers, tuurlijk heeft een paard er aanleg voor maar is het nog altijd een stal ondeugd en geen erfelijke afwijking