MineBoy schreef:Ik denk het wel, iemand die dat wil geven is vast goed.
Wat een onzin.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MineBoy schreef:Ik denk het wel, iemand die dat wil geven is vast goed.
Aline4 schreef:Yep, meteen. Ach gemakkelijk gezegd, voor die van mij zou nooit een miljoen geboden worden. Maar stel dat je het niet doet en de volgende dag gaat hij dood aan koliek. Dan heb je èn geen miljoen èn geen paard meer...
Voor een half miljoen gaan ze trouwens ook...
SplashIsLief schreef:Aline4 schreef:Yep, meteen. Ach gemakkelijk gezegd, voor die van mij zou nooit een miljoen geboden worden. Maar stel dat je het niet doet en de volgende dag gaat hij dood aan koliek. Dan heb je èn geen miljoen èn geen paard meer...
Stel je voor je gaat de dag er na dood omdat je verdrietig bent en je tegen een boom rijdt. Heb je niks aan een miljoen hoor
SplashIsLief schreef:Aline4 schreef:Yep, meteen. Ach gemakkelijk gezegd, voor die van mij zou nooit een miljoen geboden worden. Maar stel dat je het niet doet en de volgende dag gaat hij dood aan koliek. Dan heb je èn geen miljoen èn geen paard meer...
Stel je voor je gaat de dag er na dood omdat je verdrietig bent en je tegen een boom rijdt. Heb je niks aan een miljoen hoor
karuna schreef:Ik lees hier dat mensen zeggen dat alles te koop is. Die hebben nog een hele hoop te leren. geluk, gezondheid, vrienden allemaal niet te koop. ja het is gemakkelijk om even een miljoen te hebben. maar kun je daar de rest van je leven ruim van leven. Nee. je koopt een duur huis, mag je voortaan veel geld betalen aan verzekering belasting enz. je koopt er leuke kleren van en een mooie auto. Die gaan op een dag kapot. Zet je de miljoen weg om daar naast je baan van te leven. Dat zou nog net gaan maar dan zwem je niet de rest van je leven in het geld.
evita_ schreef:Geloven jullie dat alles te koop is voor de juiste prijs?
Ik hou er van te denken dat bepaalde zaken meer waarde hebben dan geld en mijn paarden zijn daar 1 van.
Moonny schreef:Nee die van mij gaat ook zeker niet weg voor een miljoen! Ik ben heel erg gelukkig met mijn paard en vraag me af of dat geld dat ook zou doen??? Al zou ik dan wel een paar nachtjes op de bank kunnen slapen denk ik (mijn man zou hier wel anders over denken)
Urielle schreef:evita_ schreef:Geloven jullie dat alles te koop is voor de juiste prijs?
Ik hou er van te denken dat bepaalde zaken meer waarde hebben dan geld en mijn paarden zijn daar 1 van.
Nee, mijn vriend en mijn dochter zijn onvervangbaar en de katten zou ik ook niet wegdoen denk ik.
Maar voor mijn paard koop ik gewoon een andere terug, dat is een paard, geen deel van mijn gezinnetje.
Mijn levenskwaliteit gaat er beslist op vooruit als ik eindelijk dat huis met grond en stallen kan kopen (hier te koop voor 3 a 4 ton maar dat heb ik niet), ik mijn studielening af kan betalen zonder een wenkbrauw op te trekken en ik mijn dochtertje lekker op het erf kan zien scharrelen. (kortom: ik niet meer hier met mijn dochter opgesloten zit op dat rottige appartementje wat nog niet eens een balkon heeft, waar nog steeds een nieuwe badkamer inmoet, alle leidingen vervangen moeten worden, ik gek word van mijn bovenburen met hun harde muziek en geld minder een issue is hier). Dat paard is wel mijn minste zorg, er is zoveel leuks te koop!