Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
avanti4ever schreef:@kiwiko, mijn eerste pony (zie profiel) trapte ook gericht, en niet alleen naar mij het heeft me ong 3 jaar misschien langer om zijn vertrouwen te winnen, Het bleef een hittepetit later kreeg hij last van rug bij kraker in bodengraven hij keek om zag (onder verdoving) en trapte die man die man zei dat is me nog nooit gebeurt maar Avanti was snel daarin. nee praat t niet goed hoor maar sommige pony's zijn het vertrouwen kwijt ik kon er op een gegeven moment bijna alles mee ( t was in omgang dat ie echt raar was in t begin,zadel eraf bokken en onder t rijden willen aanvallen,dat verdween na 4 maanden)ik zeg bijna want als ie net op t gras stond en ik wilde m na 5 min bijv weer er af halen draaide hij ook zn kont ik werd onzeker hij merkte dat en reageerde daarop de mensen van ipse konden m zo pakken .
Het is altyd een redelijk dominante pony gebleven maar dat trappen ging eruit door dat ie weer vertrouwen kreeg en niet van eigenaar naar eigenaar werd gebracht en eindelijk wist waar hij aan toe was en nogmaals ik ben geen held verre van. en heb vaak gedacht ik word gek van die pony en toch toch ging het steeds beter en nu?? nu mis ik hem nog elke dag (hij is dood, medische rede)
Ik ken paloma niet maar op de foto zie ik geen 'gemeen' paard en kunnen meisjes van 17 dat inzien? pony is naar wat hier bekend is nooit nagekeken maar goed,,,
Nogmaals ik hoop t beste voor die pony
sorayalover1 schreef:Ok ik lieg nou veel succes ermee dan! Ik lieg alles aan elkaar dus! Ja echt wel ik lieg ook dat ze naar een handelaar is mischien lieg ik wel dat ze verkocht is OMG! Wat een domme mensen er heeft een ouder iemand bij mij op stal naar gekeken dezelfde dag als ze ws weg zou gaan maar nee dit lieg ik ook ik lieg zoveel haha zien jullie dan eerst te lezen en het verhaal te gaan snappen!
Ik wilde haar niet dood hebben en dat is ze ook niet ze staat gewoon bij een handelaar hoor... Maarja dat lieg ik ook idd..
OMG
Doei
Oja ik stond er niet eens achter! Dit bedoel ik nu met lezen
runningkawa schreef:Hoe vaak heb jij al doei gezegt?
runningkawa schreef:Ik snap kiwiko en alane ook goed
Ook hun bezorgheid, maar ik vertik het af te gaan op een verhaal van iemand die elke min. wat anders zevert.
avanti4ever schreef:@kiwiko dat kan ik voelde gewoon ergens dat t geen gemeenheid was maar angst hij had niet voor niks een blauwe vlek in oog (geen maanoog maar door stok) gelukkig kwam t goed ...
dag soraya..
Citaat:Oja ik stond er niet eens achter! Dit bedoel ik nu met lezen
mirgino schreef:avanti4ever schreef:@kiwiko dat kan ik voelde gewoon ergens dat t geen gemeenheid was maar angst hij had niet voor niks een blauwe vlek in oog (geen maanoog maar door stok) gelukkig kwam t goed ...
dag soraya..
heb je dit zelf gezien of gehoort?
mijn pony heeft een strootje in haar oog gehad en haar oog was een hele waas geworden ,gelukkig is dat met veel zalven en druppels weer goed gekomen ,al is het zicht met dat ook sterk verminderd.
runningkawa schreef:Idd
als het dan zo erg gesteld is met dat beest, heb dan het lef hem zelf naar de slacht te brengen.
Niet de handel in te sturen.