Er is een ramp op stal gebeurt!! WAARSCHUWING

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

garny95

Re: Er is een ramp op stal gebeurt!! WAARSCHUWING

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 22:15

Nou sterkte voor de hele stal, ik hoop dat het hier bij blijft, blijf bij de feiten en ben benieuwd wat er maandag uitkomt

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 22:16

Teuntje, Fijn dat je even hier post Knipoog en nu maar afwachten op wat bekend gaat worden.

Annemarie_

@ Teuntje111: sterkte, dat is wel erg schrikken zeg..
Bedankt voor de opheldering ook, dus mensen die het niet meer snappen: Lees Teuntjes verhaal

_Kimmm

Tjeee zeg,, der zit een spannende nacht voor jullie aan te komen!

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 22:17

Ik wil bij deze ook iedereen op het hart drukken, zeker in de omgeving Alphen aan den Rijn: hou je dierbare beestjes in de gaten.. Ga een keertje extra kijken, ook al denk je dat het niet nodig is.. Wij zijn helaas niet het eerste geval hier in de regio waar dit soort geintjes zijn gebeurd...

Wallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 22:17

hey ik vind het echt bizar.. het maakt me razend benieuwd.. ik sta in nieuwveen met me paard... dat is zoooo dicht bij.. maar hoorde er bij mij op stal ook al wat over vandaag.. (enne k las dat jullie nieuwe stallen zochten..??) wij hebben er een hele hoop leeg! echt een hoop en het zijn nog grote boxen ook.. zou zeggen kom eens langs als je hoofd er weer een beetje naar staat.. pb anders maar eventjes... sterkte meis (F)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 22:18

Het gaat weer lekker hier, iedereen die elkaar bang maakt...
Aan de TS wens ik heel veel sterkte, lijkt me vreselijk om zoiets mee te moeten maken! Ach gut

LiinDseyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 22:21

wat naar! ik zou mijn paardjes denk ik niet meer alleen durven laten... lijkt me echt vreselijk.. sterkte! Vriendjes zijn?

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 22:24

Krista_ schreef:

Ik hoop niet dat je mij bedoelt, met mijn waarschuwing hier vlak boven, maar zoiets verschrikkelijks wens ik niemand toe.. Een gewaarschuwd mens telt voor 2. Ik doel er niet op om mensen bang te maken, alleen om wat alerter te worden op je omgeving..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 22:25

Teuntje111 schreef:
Krista_ schreef:

Ik hoop niet dat je mij bedoelt, met mijn waarschuwing hier vlak boven, maar zoiets verschrikkelijks wens ik niemand toe.. Een gewaarschuwd mens telt voor 2. Ik doel er niet op om mensen bang te maken, alleen om wat alerter te worden op je omgeving..

Nee excusez-moi, ik had er bij moeten zetten dat ik het hele topic gelezen had en doelde op een aantal pagina's terug. Knipoog
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-12-06 22:27, in het totaal 1 keer bewerkt

danamuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 22:27

wat een raar verhaal. Hou je paardjes maar goed in de gaten, en elkaar ook natuurlijk. Ik zou daar liever niet alleen rondlopen!

angela333

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 22:27

Heel veel sterkte voor iedereen, vooral ook voor de mensen die de paarden zo gevonden hebben.

En idd mensen fok elkaar niet zo op als je de helft nieteens weet! (Niet aan Teuntje bedoelt natuurlijk).

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 22:29

Teuntje111 schreef:
Krista_ schreef:

Wanneer weet je de uitslag of heb ik hierover gelezen Bloos

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 22:30

gelukkig Krista Bloos

We hebben nu ook de afspraak dat we minimaal met 2 man tegelijk naar de paarden gaan. Niet dat er iemand alleen gaat. We zijn allemaal erg geschrokken, sommigen van ons zijn echt heel bang. Ik ben alleen maar heel boos eigenlijk Bloos Om het feit dat anderen hiermee zo bang en ongerust zijn.

Katiavl: ja daar heb je overheen gelezen, maandag weet ik iets meer (uitslag swabs).. woensdag hoop ik het helemaal te weten (uitslag histopathologie, evt immunopathologie en serologie)..
Laatst bijgewerkt door DianneM op 08-12-06 22:36, in het totaal 2 keer bewerkt

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 22:32

vreemd gebeuren allemaal, snap niet dat iemand erop komt om zoiets te doen .....
nou in iedergeval sterkte ermee !

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 22:33

Ze hebben helaas geen biefje achtergelaten.. Dan hadden we in ieder geval geweten waarom...

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 22:34

Vervelend dat dit gebeurt is, maar omdat er onduidelijkheid is hoeft er toch niet direct een paranormaal iets achter gezocht te worden.. beetje stemmingmakerij als je het mij vraagt. Vind het ook raar dat de daders de kans hebben gekregen de paarden vol te smeren met bloed. Meestal reageren paarden vrij heftig of weten ze wel dat er iets is en dan zouden ze toch wel gaan trappen etc. Maar het blijft natuurlijk vervelend. Sterkte Nadia

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 22:38

Sjonge jonge zeg...Begrijp me niet verkeerd hoor, ik geloof zeer zeker in het bovennatuurlijke, maar wat er hier geopperd wordt door sommige mensen, of iemand eigenlijk, blijft me verbazen, in elk topic weer.

Wat ontzettend fijn Teuntje dat jij dit kan doen voor jullie allemaal op die stal. Als eenmaal duidelijk is of het bloed van een mens of dier is kan er alsnog weinig gedaan worden, maar dan weet je mss wel in wat voor hoek er gezocht moet worden..of afwachten totdat de politie een melding krijgt van een misdrijf, waar jullie stal mss voor gebruikt is. Afijn, op een goede afronding.
Ik wens jullie allen veel sterkte en wijsheid..

windhond

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 22:41

Geesten gaan er bij mij niet in. Deze idioot wil gewoon mensen bang maken. Gelukkig is hij (hun)met zn poten van de paarden afgebleven. Blijft er vannacht iemand op stal?

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 22:43

hmm even abbo, wat een vaag verhaal zeg! gelukkig dat er (op het eerste gezicht) niets met de beesten is!

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 22:46

het was alleen wel een super-rare samenloop van omstandigheden.. De boer (verschijning) was maandag gespot door de stagiaires (en al eerder door vele stalgenoten). Maandagavond hadden we het erover. Stalgenootje zei nog: zal me niks verbazen als die ouwe nog eens wat uithaalt als we hier straks weg zijn.. Hij is de laatste tijd, sinds bekend is dat we in november 2007 op moeten zouten, wel veel vaker "verschenen". Nogmaals, ik heb hem zelf nog nooit gezien, maar vertrouw mijn stalgenoten er wel op dat ze de waarheid hierover spreken. Het zijn geen kleine kinderen, maar volwassen mensen (mannen en vrouwen) tussen de 25 en 40 jaar die dit ook hebben gezien.

Ik denk niet dat mijn onderzoekje echt wat uit gaat halen naar wat voor dier het exact is geweest, maar dan zijn we met zijn allen in ieder geval meer gerust. Daar gaat het mij om..

@ windhond: we gaan wel een paar keer kijken. De hele nacht op stal blijven is helaas niet haalbaar.

@ lonnie, er is echt niks met de paarden, ze zijn allemaal grondig onderzocht, ook alle kokers van de ruinen en de hengsten en alle achtersten.

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 22:47

Ik begrijp dus dat het dierlijk bloed is geweest?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 22:48

Vreselijk zeg!!! Ik dacht het script van een horrorfilm te lezen...gelukkig is er niets met de paarden aan de hand...maar je vraagt je toch af wie het gedaan heeft en waarom...bizar...hoop dat het snel wordt opgelost...Sterkte de komende tijd!!!

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 22:48

als d'r uit jouw onderzoek komt dat het dieren bloed is, en geen mensen bloed.
zou dat denk ik al een beetje rust in je kop geven.
al is het maar het idee, dat er iniedergeval geen mens is omgebracht

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 22:49

God wat lopen hier in dit topic een stel kleuters de boel op te naaien zeg Scheve mond Wat een onzinverhalen allemaal..
Wacht gewoon dat onderzoek af en ga niet zelf dingen verzinnen. Zo komen er dus roddels de wereld in.

Aan de betrokkenen, heel veel sterkte de komende tijd, dit gaat je niet in de koude kleren zitten Nagelbijten / Gniffelen
Ik hoop dat het politieonderzoek iets oplevert en dat jullie die gek snel te pakken krijgen!