Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Karl66 schreef:Sorry hoor, maar het blijft het recht in eigen hand nemen.
Harinaatje schreef:Waarom word er dan zo'n topic geopened? je gaat toch geen demostratie houden? die man is al genoeg gestrafd, 18 paarden dood.
Harinaatje schreef:waarom wil je die paarden bij hem weg houden? Die paarden zijn van HEM!!! hij heeft er goed voor gezorgd. kon hij het helpen dat die dieren terug gerend zijn
Cer schreef:Ik hoor een plaat die blijft hangen...
fjordido schreef:zouden die paarden er écht mee gebaat zijn als jullie dit op deze manier aan zouden pakken???
ik durf het te betwijfelen, maar succes..
Harinaatje schreef:waarom wil je die paarden bij hem weg houden? Die paarden zijn van HEM!!! hij heeft er goed voor gezorgd. kon hij het helpen dat die dieren terug gerend zijn
Chrystal-gek schreef:Harinaatje schreef:Waarom word er dan zo'n topic geopened? je gaat toch geen demostratie houden? die man is al genoeg gestrafd, 18 paarden dood.
De paarden zijn gestrafd, we moeten nog maar zien of de boer gestraft wordt...
Harinaatje schreef:Idd, mensen sluit dit topic, laat nu eindelijkkkk die paarden met rust en ga slapen
Chrystal-gek schreef:Harinaatje schreef:Waarom word er dan zo'n topic geopened? je gaat toch geen demostratie houden? die man is al genoeg gestrafd, 18 paarden dood.
De paarden zijn gestrafd, we moeten nog maar zien of de boer gestraft wordt...
Harinaatje schreef:fjordido schreef:zouden die paarden er écht mee gebaat zijn als jullie dit op deze manier aan zouden pakken???
ik durf het te betwijfelen, maar succes..
Idd, mensen sluit dit topic, laat nu eindelijkkkk die paarden met rust en ga slapen
Karl66 schreef:Cer schreef:Ik hoor een plaat die blijft hangen...
Kan ik het helpen dat de boodschap maar niet door wil dringen![]()
Je stem laten horen doe je door naar de radio, krant en tv te gaan, wellicht door langs de kant te gaan staan als hij zijn paarden weghaalt. Niet door het hem onmogelijk te maken, dan neem je simpelweg het recht in eigen hand.
nikkiej_86 schreef:Of de boodschap wil bij Karl66 niet doordringen
zo kan je het ook zien:D
Karl66 schreef:Chrystal-gek schreef:De paarden zijn gestrafd, we moeten nog maar zien of de boer gestraft wordt...
Hiermee bewijs je weer dat jij al bij voorbaat weet dat hij schuldig is en dat een onderzoek dus eigenlijk niet nodig is.