bonitobol schreef:
Een ruin van 5 jaar.
Naamloos
Iemand een ideetje?
Momenteel wordt hij even jerome genoemd, voor het gemak
Good Boy of Racer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bonitobol schreef:
Een ruin van 5 jaar.
Naamloos
Iemand een ideetje?
Momenteel wordt hij even jerome genoemd, voor het gemak
DePeperd schreef:Wat is een leuke naam voor een jaarlingshetmerrie?
Ze is zwart.
Graag een leuke roepnaam.
DePeperd schreef:Wat is een leuke naam voor een jaarlingshetmerrie?
Ze is zwart.
Graag een leuke roepnaam.
cardy schreef:Hoi allemaal!
Ik ben op zoek naar paardennamen die beginnen met de B, het is voor een zwarte KWPN hengst van 3 maanden. De vader is Kasparow.
Ik ben dan ook op zoek naar wat sjiekere namen, niet zoals Black, Boy, Bacardi... Dat is allemaal zo afgezaagd en niet orgineel. Ik heb iets van Bhaskar in me hoofd ofzo, maar dan weet je ook meteen in welke richting ik zoek. Dus iets orgineels
odettelover schreef:mijn lievelings fjordje is vandaag bevallen van een prachtige veulen
zuraija
vind het echt een naam die bij haar past
Ik ben op zoek naar paardennamen die beginnen met de B, het is voor een zwarte KWPN hengst van 3 maanden. De vader is Kasparow.
Ik ben dan ook op zoek naar wat sjiekere namen, niet zoals Black, Boy, Bacardi... Dat is allemaal zo afgezaagd en niet orgineel. Ik heb iets van Bhaskar in me hoofd ofzo, maar dan weet je ook meteen in welke richting ik zoek. Dus iets orgineels