Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jargeau schreef:
Is het trouwens normaal om een paard te longeeren met de lijn alleen aan de singel???? Zo staat het namelijk op het plaatje van de zak. Heb dat nog nooit eerder gezien. Wat is daar het nut van?? Behalve dat je dan niet aan de mond zit. en heb je dan wel controle??
Chrystal-gek schreef:Jargeau schreef:
Is het trouwens normaal om een paard te longeeren met de lijn alleen aan de singel???? Zo staat het namelijk op het plaatje van de zak. Heb dat nog nooit eerder gezien. Wat is daar het nut van?? Behalve dat je dan niet aan de mond zit. en heb je dan wel controle??
Daar zat ik dus ook al naar te kijken.
Ben vandaag weer langs geweest, maar er lag niks van mijn gading bij.
Voor een vriendin die mee was, gelukkig (nog) wel, dus zijn we niet met lege handen naar buiten gekomen.
Heb het er met mn vriendin nog over gehad, van kijk ook eens.
Zie ik het nou fout of zit die longeerlijn echt alleen maar vast aan de longeersingel?
Ik zag het dus niet fout.
Men zag een longeerlijn, kreeg een paard in handen gedrukt, en men dacht de longeerlijn maar aan de longeersingel vast te maken?
Hoe bedoel je, verstand van paarden...?![]()
![]()
![]()
Dit is dus absoluut niet de normale gang van doen (voor de penny-meisjes dat gaan denken) !
Cassidy schreef:Mijn ouders wonen in Belgie en mijn moeder had het vliegenspray, de zadelzeep en het ledervet voor me gescoord...
Stacey schreef:Cassidy schreef:Mijn ouders wonen in Belgie en mijn moeder had het vliegenspray, de zadelzeep en het ledervet voor me gescoord...
Waar in Belgie hebben ze dat gehaald? Hier hebben we namelijk helemaal niks van vliegenspray of zadelzeep e.d...
Jargeau schreef:Ik dacht al dat ik een nieuwe manier van longeren gemist had ofzo, ik moest ook eerst een paar keer kijken. Maar op die foto zit ie toch echt alleen aan de longeersingel vast. Vaag.
Dabo schreef:Jargeau schreef:Ik dacht al dat ik een nieuwe manier van longeren gemist had ofzo, ik moest ook eerst een paar keer kijken. Maar op die foto zit ie toch echt alleen aan de longeersingel vast. Vaag.
Ik heb zaterdag een longeer-clinic met Lammert Haanstra.. die heeft er toch wel verstand van. Zal het eens vragenhahaha
taverno schreef:Ik heb vanavond de fleece deken gepast op mijn tuigpaardmerrie.De deken ligt wel goed maar die singel zit er heel raar aan vast en die is veel te kort.
Heeft iemand anders dat ook?
sherwood schreef:die bandages zijn echt helemaal super!!!
maar de deken van de lidl haalt het echt niet bij die van de aldi, maar dat wist ik lekker al.