VOLG: de reis van overleven naar Leven

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 15:25

Yavanna schreef:
Kijk, you did it. Daar kunnen degenen die aan t begin van je topic hun twijfels hadden, wat van leren.

Soms pakt het anders uit..
Zou je dan hetzelfde zeggen?

Niet nodig denk ik.

Iedereen had gewoon een mening adhv het verhaal, dat is prima toch?

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 16:06

Yavanna schreef:
Kijk, you did it. Daar kunnen degenen die aan t begin van je topic hun twijfels hadden, wat van leren.

Wat kunnen ze leren, dat tienermeisjes bijzondere verhalen kunnen verzinnen? :')

Paard is halve Europa zonder problemen vervoerd en er is geen bewijs dat er ooit iets aan de hand is geweest behalve een filmpje waarop het dier enigszins zenuwachtig reageert op iemand die bij hem op stal met een longeerzweep staat te zwaaien, doe het eens bij je eigen paard en vertel hoe het beviel :=

Die schimmels van TS waren ook zgn wild en getraumatiseerd, behalve dat er een filmpje uit Spanje is waarop het allemaal super relaxed gaat met rijden. Sorry maar hoezo is dit nog geloofwaardig :?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 16:12

Wat klets jij nou?

Zeg jij nu dat dit hele verhaal èèn groot verzinsel is??

Earth

Re: VOLG: de reis van overleven naar Leven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 16:19

Huh, heb jij enig bewijs of aanwijzingen dat dit waar is Fly_high? Anders vind ik dit zeer kwalijk...

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 16:19

Ik zeg dat het niveau van getraumatiseerd zijn van die paarden nogal ongeloofwaardig is gezien TS haar achtergrond en al het aanwezige of juist ontbrekende beeldmateriaal.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 16:28

Ik vind dit nogal een uitspraak...
Want het is niét wat je zegt.

Je zegt letterlijk het volgende : Wat kunnen ze leren, dat tienermeisjes bijzondere verhalen kunnen verzinnen? :')

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 16:46

Stille meelezer...stel he...stel het zou gefantaseerd zijn...dan kan TS beter boeken gaan schrijven want zou het in 1 ruk uitlezen! Dit is bijna niet te verzinnen

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 17:33

Fly_high schreef:
Ik zeg dat het niveau van getraumatiseerd zijn van die paarden nogal ongeloofwaardig is gezien TS haar achtergrond en al het aanwezige of juist ontbrekende beeldmateriaal.

Soms is het beter gewoon iets te denken en niet uit te spreken.
Je hebt je, kenmerkend voor jou, zure en cynische duit in het zakje gedaan.
Hopelijk stelt dat je tevreden en verlaat je dit vreselijk ongeloofwaardige topic.

(Met het verhaal van de ingeslapen merrie in het achterhoofd zou ik me nu doodschamen wanneer ik jou was)

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 18:16

Ik suggereer dat we desbetreffende persoon gewoon negeren, ook voor TS. :knuffel: Je doet het super. Laat je niet kisten door iemand die ik weinig leuke reacties zie plaatsen op Bokt.

Lyona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-25 18:17

Wow flyhigh, ik weet niet wat ik ooit heb gezegd om je reden te geven om in elk topic wat ik open zo tekeer te gaan.
Ik vind je uitspraken zeer kwalijk. Je kent me niet, hebt me nooit gezien en vindt het wel nodig om zulke rare uitspraken te doen?

Wat wil je, wanneer heb je je zin gehad? Moet ik alles wat ik zeg gaan bewijzen (wat makkelijk kan, veel is gefilmd, ik heb dierenarts verklaringen, mail wisseling met de overheid en de hele mikmak) om jou tevreden te krijgen? Is het dan genoeg of moet ik ook nog mijn hele levensverhaal, bank rekeningen en identiteitsbewijzen op internet gooien om je tevreden te stellen?

Ik vraag me echt af waarom je dit doet en nodig vindt.

Wat jij zegt zijn allemaal ronduit leugens en aannames die op niets zijn gebaseerd. Tot nu toe heb ik er niet op in willen gaan maar je gaat echt te ver nu. Dit is online zwartmaken, pesten en laster zonder enige reden of onderbouwing hiervoor.

Ja ik overal bewijzen voor.
En als dit toch zogenaamd een verzonnen verhaal is (zou knap zijn, dan ben ik wel erg creatief geweest :') ), hoe zie je het verhaal en de fotos van Nosey dan? Fotoshop zeker? :')
Al je uitspraken zijn BS. Dat ik ongeloofwaardig zou zijn gezien mijn achtergrond??? Wtf... Je gaat echt te ver nu.

Ik stel voor dat je met deze onzin stopt. Ik vraag je dit topic te verlaten en mij niet meer lastig te vallen. Niemand trapt hier in, je bent zelf niet zo geloofwaardig meer met je roddels en leugens.

roekes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 18:23

Ik heb melding gemaakt over de reacties die flyhigh heeft geplaatst. Dit kan in mijn ogen echt niet.
Zo ga je hier op bokt niet met elkaar om :o

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 18:24

Goed gesproken!

Swift

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 18:37

Vervelend dat er altijd mensen zijn die in een positief topic, dat de kracht en het meeleven van bokt laat zien, toch weer negatieve opmerkingen moeten maken.
Ik vind dat ontzettend jammer en het weerhoud mij zelf er ook van om topics te openen (want ook al is de overgrote meerderheid positief doen die negatieve reacties toch pijn). Hopelijk doe jij dat niet want ik lees jouw topics met veel plezier!

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 18:53

Dames… alles wat je aandacht geeft groeit… TS heeft geantwoord… laat gaan…

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 19:09

roekes schreef:
Ik heb melding gemaakt over de reacties die flyhigh heeft geplaatst. Dit kan in mijn ogen echt niet.

Tja zo gaat men wel met elkaar om op bokt, altijd maar groentesoep roepen :') maar goed ik ga lekker weg uit dit topic inderdaad.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 19:12

Fly_high schreef:
roekes schreef:

Tja zo gaat men wel met elkaar om op bokt, altijd maar groentesoep roepen :') maar goed ik ga lekker weg uit dit topic inderdaad.

Goede keus, dankjewel.

Ts trek het je maar niet aan.
Jij hoeft je aan niemand niet te bewijzen.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 19:33

Lyona schreef:
Wow flyhigh, ik weet niet wat ik ooit heb gezegd om je reden te geven om in elk topic wat ik open zo tekeer te gaan.
Ik vind je uitspraken zeer kwalijk. Je kent me niet, hebt me nooit gezien en vindt het wel nodig om zulke rare uitspraken te doen?

Wat wil je, wanneer heb je je zin gehad? Moet ik alles wat ik zeg gaan bewijzen (wat makkelijk kan, veel is gefilmd, ik heb dierenarts verklaringen, mail wisseling met de overheid en de hele mikmak) om jou tevreden te krijgen? Is het dan genoeg of moet ik ook nog mijn hele levensverhaal, bank rekeningen en identiteitsbewijzen op internet gooien om je tevreden te stellen?

Ik vraag me echt af waarom je dit doet en nodig vindt.

Wat jij zegt zijn allemaal ronduit leugens en aannames die op niets zijn gebaseerd. Tot nu toe heb ik er niet op in willen gaan maar je gaat echt te ver nu. Dit is online zwartmaken, pesten en laster zonder enige reden of onderbouwing hiervoor.

Ja ik overal bewijzen voor.
En als dit toch zogenaamd een verzonnen verhaal is (zou knap zijn, dan ben ik wel erg creatief geweest :') ), hoe zie je het verhaal en de fotos van Nosey dan? Fotoshop zeker? :')
Al je uitspraken zijn BS. Dat ik ongeloofwaardig zou zijn gezien mijn achtergrond??? Wtf... Je gaat echt te ver nu.

Ik stel voor dat je met deze onzin stopt. Ik vraag je dit topic te verlaten en mij niet meer lastig te vallen. Niemand trapt hier in, je bent zelf niet zo geloofwaardig meer met je roddels en leugens.

Dit is zo waar en mijn advies is, dat jij en anderen flyhigh gaat "foeien" , dat kan bij je instellingen, waardoor je geen post meer van haar ziet.

Ik heb zowel de post getemd als deze bokker gefoeid. Dit soort dingen mag je denken maar niet alles hoeft nl uitgesproken te worden vind ik en als ik een TS niet geloofwaardig vind dan vertrek ik uit dat topic, want wie ben ik tenslotte.

Dus mijn advies TS en anderen in dit topic laten we gewoon verder met dit topic gaan en het niet laten overnemen door een bokker.

Paardenfann4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 20:59

Precies Pien, ik heb soms ook wel eens twijfels bij een topic, dan blijf ik daar gewoon weg. Bij dit topic heb ik nog geen enkele seconde twijfels gehad en ik hoop dat we gewoon lekker mee kunnen blijven volgen. Ik vind het super interessant om deze paardjes te blijven volgen. Als iemand twijfelt, dan kan die er ook gewoon voor kiezen om het topic niet meer te lezen.

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 21:16

Ik heb afgelopen nacht dit hele topic doorgelezen en de ogen uit mn kop gehuild voor nosey. Wat heb jij een groot hart TS! En je hebt ook schrijftalent want het was alsof ik er bij was.

Ik volg graag het verdere avontuur mee over Nouri en Aurora.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 23:23

Ik heb in ieder geval enorm respect voor TS en Jolliegirl, ook als de uitkomst anders zou zijn geweest, was mijn mening hetzelfde geweest. Ga er maar aan staan. Ik doe het haar niet na, op geen enkele manier.

Ponytante

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-25 00:13

ikkedus schreef:
Horsewhisperer gok ik? @ponytante

Gok ik ook :') , Geen idee if het woord hästviskaren (letterlijk, verzonnen vertaling :+ ) als zodanig wordt gebruikt in Zweden. Het boek heet Mannen som kunde tala med hästar (de man die met paarden kon spreken) aldus wikipedia. :D .

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-25 14:56

Wat onwijs fijn dat het gelukt is. Ik hoop dat je snel een goede uitslag krijgt. Spannend hoe ze dan op de andere paarden gaan reageren.

Maar eerlijk snap ik Fly_High wel een beetje. Misschien is dit niet de juiste plek en tijd ervoor, maar ze heeft wel een punt.

Heel vaak zeggen mensen dat hun paard getraumatiseerd is, terwijl ze er zelf niet zo handig mee zijn. Of mensen verkopen hun paard met een handboek erbij en denk je????
Deze paarden zijn inderdaad wel in mensen handen geweest. Het lastige is alleen dat je het anders wil doen en paarden dan de ruimte krijgen om zich te uitten.

En mensen moeten zich niet vergissen in al die filmpjes van trainers en coaches. Die plaatsen echt heel weloverwogen alleen wat ze willen laten zien.

En ook hier zou iedereen het anders aanpakken. Hoe vaak lees je niet dat mensen wel niet even de zweep erover zouden halen? Of een mep of een schop etc.

TS heeft met minimale middelen en de beperkingen geprobeerd te doen wat ze kan en voor nu is het gelukt wat er moest gebeuren. De rest kan nog een lange weg zijn, maar de tijdsdruk is eraf. Hoe anderen het zouden doen maakt eigenlijk niet meer uit.

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-25 15:19

Je hebt er altijd azijnzeikers bij.
Gewoon lekker blijven posten Ts.
Je bent lekker bezig en daar mag je trots op zijn.
Wat anderen ervan vinden of hoe die het zouden doen, dat staat hun vrij.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-25 15:21

Zo, duidelijk dat sommigen mensen hier nog nooit een uit Spanje geimporteerd paard hebben gehad. Helaas wordt er daar soms echt gruwelijk omgegaan met die dieren, enorm hard..ieder beetje paardenmens weet dat. Sommigen hebben de littekens van de serretta nog op de neus staan en de meesten zijn extreem angstig.

Dus iedereen die zo denkt te moeten oordelen vanachter het toetsenbord zet alleen maar zichzelf voor banketstaaf.

Lyona, trek je er niks van aan..vooral niet van FH want die zit alleen op Bokt om te trollen en valt regelmatig mensen op deze manier. Gewoon lekker doorgaan met je goede werk!

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-25 15:24

Als ze echt alleen in de ogen van TS getraumatiseerd zou zijn, dan had de dierenarts daar wel doorheen geprikt (letterlijk en figuurlijk).