Wow flyhigh, ik weet niet wat ik ooit heb gezegd om je reden te geven om in elk topic wat ik open zo tekeer te gaan.
Ik vind je uitspraken zeer kwalijk. Je kent me niet, hebt me nooit gezien en vindt het wel nodig om zulke rare uitspraken te doen?
Wat wil je, wanneer heb je je zin gehad? Moet ik alles wat ik zeg gaan bewijzen (wat makkelijk kan, veel is gefilmd, ik heb dierenarts verklaringen, mail wisseling met de overheid en de hele mikmak) om jou tevreden te krijgen? Is het dan genoeg of moet ik ook nog mijn hele levensverhaal, bank rekeningen en identiteitsbewijzen op internet gooien om je tevreden te stellen?
Ik vraag me echt af waarom je dit doet en nodig vindt.
Wat jij zegt zijn allemaal ronduit leugens en aannames die op niets zijn gebaseerd. Tot nu toe heb ik er niet op in willen gaan maar je gaat echt te ver nu. Dit is online zwartmaken, pesten en laster zonder enige reden of onderbouwing hiervoor.
Ja ik overal bewijzen voor.
En als dit toch zogenaamd een verzonnen verhaal is (zou knap zijn, dan ben ik wel erg creatief geweest

), hoe zie je het verhaal en de fotos van Nosey dan? Fotoshop zeker?
Al je uitspraken zijn BS. Dat ik ongeloofwaardig zou zijn gezien mijn achtergrond??? Wtf... Je gaat echt te ver nu.
Ik stel voor dat je met deze onzin stopt. Ik vraag je dit topic te verlaten en mij niet meer lastig te vallen. Niemand trapt hier in, je bent zelf niet zo geloofwaardig meer met je roddels en leugens.