Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kasmir schreef:Ik ben voor een proteïne/merriebrok gegaan zoals Wildgirl opperde en lijnzaadolie. Heb nu even een liter gekocht want hij eet lang niet alles wat ik voorschotel. Heb al een zak voer kunnen verkopen omdat hij het echt niet te narsen vond.
. Dus dat gaat hem niet worden. ogidni schreef:Is Hartog te verkrijgen in Zweden? Is ook een fijne grasbrok die je droog kan voeren.
. Zijn dekens zijn aangekomen bij het postkantoor dus die haal ik wrsl zondag op als ik onze gasten ga ophalen.
. Van het weekend wordt er éindelijk sneeuw voorspeld en dan ga ik hem zonder proberen om te zien of hij comfortabel is.
. Nouja nog een nachtje met een wat te kort deken, hij ligt verder best goed op hem maar mist een paar cm bij de kont, maakt qua warmte niet zoveel uit gelukkig. Vandaag was het -3 en éindelijk wat sneeuw. Morgen haal ik onze eerste gasten op en we hebben nog nooit zo weinig sneeuw gehad aan het begin van het seizoen. Gelukkig is er deze week meer gepland maar we hebben de paarden minder kunnen trainen dan normaal. Helaas valt er aan het weer weinig te veranderen. Vandaag wat vroeger begonnen en alle paarden nog een laatste keer stoom af laten blazen, ze zijn gelukkig voorwaarts maar wel safe voor de tours. Alleen Mána laten we deze week nog even staan want die is nog iets te vrolijk tijdens het rijden 
wat een verschil ook in isolatie. Beter een te korte dan te lange deken, fijn dat zijn eigen zijn aangekomen.