Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Miriam91 schreef:Ik begreep dat stoeterij Eikenburg in Rosmalen een standaard parcours zou opbouwen waar je zelf kunt oefenen. Dat was destijds de aankondiging op Facebook, maar geen idee of het ook al beschikbaar is. Je zou eens met hen contact op kunnen nemen?
miereneter schreef:Zeker een aanrader fransje23. Vond het vorig jaar fantastisch! Karin is echt heel goed. Zou heel graag weer willen, maar kan helaas nog niet.
Ik was dus degene die na 1 clinic niet meer kon meedoen, omdat het paard niet meer wilde laden. En we zijn nog niet zover dat we vlot ergens heen kunnen. Wordt aan gewerkt en komt goed, maar nu nog niet. Als troost heb ik zelf thuis maar een stier gefabriceerd en andere knutsel-obstakels.
miereneter schreef:Zeker een aanrader fransje23. Vond het vorig jaar fantastisch! Karin is echt heel goed. Zou heel graag weer willen, maar kan helaas nog niet.
Ik was dus degene die na 1 clinic niet meer kon meedoen, omdat het paard niet meer wilde laden. En we zijn nog niet zover dat we vlot ergens heen kunnen. Wordt aan gewerkt en komt goed, maar nu nog niet. Als troost heb ik zelf thuis maar een stier gefabriceerd en andere knutsel-obstakels.
lletam schreef:Dat klinkt leuk zeg, je zit toevallig niet in de regio Culemborg/Utrecht?!
Cemlys schreef:hagelslag schreef:Mocht iemand zich vervelen en in de buurt wonen.
Er is nu een wedstrijd in Winschoten aan de gang. Tot vanmiddag 5/6 uur ofzo
Wij zijn heel even kort gaan piepen, mijn dochter is enthousiast, die wil dit ook gaan doen
lletam schreef:Wk is nu live te volgen via https://www.youtube.com/live/qNTcxfueGQ ... MdJrBTmEaD
Maar kan iemand een startlijst vinden wanneer de Nederlanders zijn?