1.76 op een haffie van 1.45 geloof ik.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
c_alsemgeest schreef:Iemand van rond de 1m65 een foto op een flinke pony tussen de 1m45 en 1m55?
Kan ik me er een voorstelling van maken en wellicht mijn zoek profiel voor over een tijd verbreden
Heb twee merries van 1m56 en 1m60 gehad en dat stond prima.
Fly_high schreef:190cm op 160cmen dan nog wat lastigere discipline voor zulk verschil
[ [url=m/0m1uNj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QqktuF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/21XoUL.png]Afbeelding[/url] ]
Absoluut niet de maat waarvoor ik weer zou gaan, zulke kleintjes kijk ik niet eens hoor![]()
Fly was daarbij wel een stevig type, mooi rond (uit een ouderwetse tuigerlijn gefokt), sterke, brede rug, veel lengte in d'r lijf. Niet te vergelijken met bijv. spanjaarden van dezelfde schofthoogte.
Ik hoop weer zoiets te vinden maar dan uiteraard een tikje groter. Maar zo lastig is dat, er wordt naar mijn idee erg iel gefokt wat jonge sportpaarden betreftIk stap vaker op een beest van 170 of zelfs 175 cm groot en kan niet eens been fatsoenlijk aanleggen zo weinig paard als ik onder mijn kont heb
![]()
Ik dacht niet voor niets o.a. richting Gelders te gaan kijken, maar na de laatste vliegles heb ik niet zoveel vertrouwen in die goede karakters van de Gelderse waar men het over heeft
c_alsemgeest schreef:Gewicht inderdaad... maar lengte bovenlijf vind ik ook erg belangrijk... zeker voor je zwaartepunt.
Als je dan een beetje gaan meehangen in je appuyementen pleur je zo je pony om
(natuuuuuurlijk moet je sowieso niet meehangen, maar kan altijd gebeuren)
c_alsemgeest schreef:hahaha ja dat is bij mij makkelijk... zelfs bij Jam kwam ik er niet onderuit... en die was op deze foto nog 4 en niet uitgegroeid, dus denk toen rond de 1m66 ofzo? Was toen ik hem net had... was toen echt nog een puppy
[ [url=m/0Yg32z.jpg]Afbeelding[/url] ]
c_alsemgeest schreef:Ja mijn bovenlijf maakt het nog een beetje goed... maar mijn benen zijn echt mega kort en breedVolledig uit model dat lijf van mij
Mijn vriendin en instructrice is qua lengte een beetje hetzelfde... toch zit ze 6 gaten langer
c_alsemgeest schreef:Ja mijn bovenlijf maakt het nog een beetje goed... maar mijn benen zijn echt mega kort en breedVolledig uit model dat lijf van mij
Mijn vriendin en instructrice is qua lengte een beetje hetzelfde... toch zit ze 6 gaten langer
different1 schreef:Moderatoropmerking:Het actief aanbieden van paarden is niet toegestaan in het topic. Daarvoor is de Markt, maar mocht jouw paard in het zoekprofiel passen staat het vrij direct persoonlijk contact op te nemen. Ook verkapte advertenties zijn niet toegestaan in het topic.