. Gisteren middag was onze bak nog bevroren
. Heb heel even gelongeerd en alleen gestapt. Ging heel goed. Daarna nog even gewerkt aan de hand en daarna wat vrijheidsdressuur. Sinds kort doe ik wat stretch oefeningen. Ik merk nu al echt verschil en hij wordt steeds losser. Momenteel is Alano nog steeds in de groei en heeft hij wat moeite om zijn lichaam te buigen. Wij doen steeds meer in vrijheid. Nu Alano ouder wordt merk ik wel dat zijn concentratievermogen flink vooruit is gegaan. Ik hoop zo dat het weer snel beter wordt. Dan kan ook ik lekker aan de slag om hem op te pakken onder het zadel
.De eerste keren toen ik dit deed nam hij zijn hele lichaam
. Nu doet hij dit al lekker soepeltjes.In de ze post staan een paar filmpjes van de stretch oefeningen.

Na een natte bak hebben we nu een bevroren bak.. Dus lopen we maar meerdere keren per dag wat aan de hand.

Dus maar even de hulp van een stalgenoot ingeschakeld en vandaag liep hij al een stuk beter weer mee. Merk dat het vooral op stukjes is waar hij veel prikkels krijgt dat hij door je heen loopt, het stuk op de wei waar hij dan jolig doet is denk ik gewoon jong zijn en frisheid.