Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Delaja schreef:Dit is ff slikken. Stiekem zit ik al rond te kijken, terwijl ons plekje aan huis nog helemaal niet paard proof is. Er komt niet veel voorbij waar ik me direct door aangesproken voel (in een jaar rondneuzen pas drie paarden gezien waarvan ik dacht "hé jammer dat deze nu al te koop staat), maar nu staat er potverdikkie wéér eentje te koop die me perfect lijkt en het kan gewon echt nog niet
miezelke schreef:Dollyspikkel gefeliciteerd met je witneus! Hoe zijn de eerste dagen al verlopen?
Jammer Calipsolover, hopelijk komt er snel een nieuwe op je pad.
Delaja veel plezier met je verzorgpaard! Hoelang is het nog eer je een paard aan huis zou kunnen zetten? Als dat een kwestie van een paar maanden is zou ik misschien toch nog eens met je vriend praten of je hem toch niet tijdelijk ergens op een stal kan zetten...
Pffff mijn afspraak voor bezichtiging komende zaterdag weer afgezegd door de eigenaar wegens "al verkocht"Zoekertje stond sinds vorige week vrijdag online, zaterdag had ik contact met haar en de afspraak kon pas ten vroegste nu zaterdag, wegens "te druk met werk en niet thuis enzo". Nja is er ondertussen blijkbaar iemand anders al mee lopen
Ze zeggen ook wat ze willen eigenlijk.
robinxfellow schreef:Ik heb vandaag een leuke pony gezien op marktplaats. Een 8 jarige Andalusiër ruin van 1,49m. Beetje aan de kleine kant voor wat ik gewend ben maar het gaat me om het karakter. Filmpje gevraagd van onder het zadel en zowel ik als een collega (die er verstand van heeft) zagen niks opvallends/negatiefs. Dus ik ga waarschijnlijk morgen een afspraak maken om te kijken.
Ik zag wel dat de stokmaat van een Andalusiër tussen 1,55 en 1,65 ligt, er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar zou het iets kunnen betekenen? Misschien zoek ik er gewoon te veel achter en is die gewoon klein gebleven.En uiteindelijk gaat het om het karakter, ik zou hem niet laten staan omdat die onder de stokmaat van het ras zit natuurlijk.
En is het oke om naar de afstamming/ouders te vragen voordat je een bezichtiging afspraak gemaakt hebt? Ben niet thuis in het kopen van paarden en hoe dat allemaal in z'n werk gaat.
miezelke schreef:Delaja veel plezier met je verzorgpaard! Hoelang is het nog eer je een paard aan huis zou kunnen zetten? Als dat een kwestie van een paar maanden is zou ik misschien toch nog eens met je vriend praten of je hem toch niet tijdelijk ergens op een stal kan zetten...