Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nee hoor, gelukkig niet
Ik moet nu weg, maar dat zal ik later even delen. 
. Ook goed, volgende stukje gras gaan we stappen en dan gaan we draven over de weg. Dat ging zo eventjes goed totdat we weer bij een stukje gras kwamen "Goed, dan gaan we deze strook gras weer stappen, net als de vorige", "Ik wil niet stappen op het gras, ik wil draven!"
. En dat de hele rit lang. Inderdaad het omgekeerde van wat wij willen
zucht .

Ik ben weer zo blij dat ik zelf geen kinderen heb...
Neonlight schreef:O, dit doet mij denken aan een paard wat ik vroeger wel eens beweging gaf. Reed een paard bij en dit was een oudje die af en toe wat beweging nodig had in de vorm van rustige buitenritjes. Ik was gewaarschuwd dat die de weg naar huis goed wist en je voordat je het door had weer thuis stond. Dus de eerste keer dacht ik, hij zal mij niet hebben, wil hij naar rechts, ga ik naar links. Ik kende de weg daar nog niet, en bedacht dat ik zou zien waar we uit zouden komen en dan het paard zelf de weg naar huis zou laten vinden. Nou, dat laatste was gelukt. Paard had mijn tactiek heel snel door, dus ik stond inderdaad heel snel weer thuis.
Apple schreef:Zodat hij een beetje leert wachten op de aanwijzingen van 'zij daar boven'. Het omgekeerde van wat hij wil. Dus.
Apple schreef:En dat de hele rit lang. Inderdaad het omgekeerde van wat wij willenzucht .
Hilarisch en dan ben je echt heel heel erg intelligent als paard. Het lijkt wel een Hercule (en dat is echt het grootste compliment dat een jongetje
kan krijgen)
. "Korte pootjes" is een andere opmerking waar ze flink beledigd van kan worden (en dan heb ik het nog niet eens over 'dikke kont' of 'dikke buik'
)
Lijkt me lichtelijk vermoeiend inderdaad 
Ik heb een zwak voor paarden die zo voorzichtig zijn bij kleine kindjes. Apple schreef:@Prrrr: De Dais vindt het niet zo geslaagd als er gezegd wordt dat ze een groot hoofd heeft. "Korte pootjes" is een andere opmerking waar ze flink beledigd van kan worden (en dan heb ik het nog niet eens over 'dikke kont' of 'dikke buik'
)
Maar, je hebt wel gelijk, dat wat het eerste wat een collega van mij ook al zei
Prrrr schreef:Apple schreef:@Prrrr: De Dais vindt het niet zo geslaagd als er gezegd wordt dat ze een groot hoofd heeft. "Korte pootjes" is een andere opmerking waar ze flink beledigd van kan worden (en dan heb ik het nog niet eens over 'dikke kont' of 'dikke buik'
)
Maar, je hebt wel gelijk, dat wat het eerste wat een collega van mij ook al zei
... en dan heb ik voorzichtig nog niks gezegd over de oren
Apple schreef:De foto vertekent inderdaad wel wat, maar in praktijk heeft De Dais ook echt wel korte pootjes, groot hoofd en grote oren. Zie de foto's van de zijkant van De Dais in mijn profiel
en heeft grote oren om goed te kunnen horen wat het jongetje uitspookt
zodat ze daar op kan reageren..
tsja... die zijn net zo effectief als lange benen
. Ook heel fijn voor mijzelf, ik kan gelijk zien wat er allemaal nog te verbeteren valt
. De springles is zo rond 70-80cm en we werken vooral aan controle.
. Jimmy springt vol overtuiging een klein steiltje alsof er minimaal 1 meter staat

) en Jimmy trekt het gas open

Gaaf!
Het gevoel is wel 'paard, waar ga je met dat meisje naar toe', maar voor het zicht valt dat mee