Wat ben ik blij dat we nog gewoon mogen rijden!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarjanB schreef:k_m schreef:Leuk stukje film!! Ze is lekker rustig in galop, misschien zelfs iets te rustig, maar je instructie klinkt heel fijn!! Ook dat van schouderbinnen naar wending lijkt me wel slim met je binnenbeen 'probleem' inderdaad.
Het is echt een mooi paard, zijn de grootste problemen van toen je haar kocht nu eigenlijk verbeterd ook?
Dank je! En m’n juf is zo’n fijn mens! Ik ben soms wat chaotisch en hoor de helft niet van wat ze zegt, gelukkig blijft ze lachen![]()
Ja nu mag het langzaam wat meer spetterend. Hieronder een filmpje wat ik nooit heb durven plaatsen vanuit het begin. En dit was nog mild zeg maar, ze kon echt ineens in de staak gaan en op de plek hupsen en dreigen. En ze sloeg naar je been![]()
Oh ja en ik ben flink afgevallen sinds die tijd
[ Video ]
sorbetje schreef:MarjanB schreef:En dank jullie! Ben m’n baan een tijdje geleden kwijtgeraakt dus m’n geld is een beetje op. Als het te duur is moet ik de keuze maken
Aaay, kan je naar Utrecht rijden? Die zijn coulanter in betalingsafspraken.. Geef jou misschien iets lucht.