Of onderuit?Gewoon zo uit het niks?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Of onderuit?
Gewoon ff lekker ook over het verharde pad heen schuren met die verharende vacht, en uiteraard aan de andere kant (rechts vanuit de foto) tijdens het rollen een graspol meepikken. Vreetzak

(of het kindje, natuurlijk). Nala schreef:Ja dat sowieso Soesita! Prettig gestoord vind ik een prima beschrijving![]()
San, ja, ze speelde ook een paar maanden terug eens kinderpony voor een stalgenootje, en ging toen ook in de bak met zadel en kind en al rollen. Gelukkig kon het kindje snel afspringen en sprong ze weer op toen ik schreeuwde. Hoorde mentaal al haar rug of de boom van het zadel breken(of het kindje, natuurlijk).
Mijn vriendin kon op tijd van haar af komen en toen stond ze zonder te rollen weer op. En heel tevreden kijken met zo'n blik: nou, daar ben ik ook weer van af
Ik had ook die angst dat ze zou gaan rollen, ook omdat de teugels los hingen. Daarna ben ik wel wat voorzichtiger geworden met wie er op haar rijden. Was echt zo'n gevalletje van 'bij mij doet ze dat nou nooit.'
)

Achja, dat ze het er maar uit gooit voordat ik er weer op stap, en het nooit doet terwijl ik erop zit.