Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mkango schreef:Wat onwijs vervelend. :/
Zou je eventueel naar Frankrijk uit kunnen wijken met 'm?
kyrkelover schreef:Nee absoluut niet daar is hij echt te slecht voor.
Bovendien heb je in Frankrijk dat ze de eigen paarden beschermen.
Dat wil zeggen dat je eerst 3x in een claim en of conditiekoers moet waarbij je echt tegen een pak betere paarden loopt. Dan ga je dus sowieso al 3x voor niks naar Frankrijk.
Ik zit te twijfelen tussen toch maar een keer op het zand tussendoor en dan hele lange afstand, maar ook die koersdag zit al compleet vol zie ik of dan toch maar naar Belgie.
Loten, meerdere paarden van dezelfde eigenaar, al eerder uitgeloot etc.
We hebben overigens nog een kleine kans aangezien er nog 3 paarden in staan zonder jockey.
Dat zou betekenen dat er nog 9 uitgeloot moeten worden als die niet starten en dan zou hij dus net de eerste zijn die wel mag starten. Daar hoop ik dus eigenlijk een beetje op.
Varekaj schreef:Kom ff binnenvallen als meelezen: wanneer is die race in Mons? Misschien kom ik dan eens kijken, is voor mij een uurtje rijden als Belg![]()
Volg het topic al een tijdje (en ook je Instagram) omdat het leerzaam is. En als kind altijd gedroomd van jockey worden maar uiteraard nooit kunnen waarmaken. Al was ik met mijn 1m60 en 45kg misschien wel aan de bak gekomen haha. Mocht er ooit een ander paard komen, dan ga ik idd naar een EV kijken. Mijn huidige paard heeft 52% EV, mijn vorige merrie had 50% en beide hebben ze wel de mentaliteit van een EV heb ik de indruk. Heerlijke dieren! Ik wil graag verder richting springen/Eventing, maak graag (lange) buitenritten etc dus lijkt me wel passend.
Helaas de vriend nog overtuigen