Staan ze met zijn 2e dan? Is wil duke gewoon niks van de andere weten en alleen pleun?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nadiine__x schreef:Ze zien er ook erg goed uit Rebecca! Ik kom binnenkort een keer jullie kant op voor een buite ritje samen!
Staan ze met zijn 2e dan? Is wil duke gewoon niks van de andere weten en alleen pleun?
Nadiine__x schreef:Haha, dat is ook nog een leuk idee!
Granoek schreef:Ik heb aan dexter het braafste en gemakkelijkste paard van de wereld en ik wil er evengoed niet iedereen op hebben![]()
Bijna 8 jaar later is voor mij de bubbeltjesplastic er nog niet af
Ik ben ook heel blij dat die 2 van mij met gemak een hele tijd kunnen stilstaan want ik zou noooit een verzorgster willen, zou dan alleen maar jaloers zijn dat die aan mijn paarden zit als ik er niet kan zijn![]()
Pleun is wel echt mega veranderd het afgelopen jaar hé, wat een bonk
Renee1991 schreef:Ja, ik blijf een zwak houden voor deze twee paardjes. Ik vind ze zo mooi![]()
Leuke update!
Kashmino schreef:Natuurlijk kom ik hier ook meelezen
Nadiine__x schreef:Heerlijke update, allemaal mooie foto's en verhalen
Ellen_ov schreef:Wat een mooie update! Leuk om te lezen. Wat fijn dat pleun nu drachtig is, hopen op een gezonde dracht en mooi veulen.
Ellen_ov schreef:Die heide foto’s en die allerlaatste in de vorst zijn echt super zeg.
Granoek schreef:Ahhh wat een heerlijke updateben zo jaloers, lekker met je twee grootste liefdes door het bos was de droom sinds mijn Duke hier voet aan land zette als baby