Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar ja als het werkt!

je ziet duidelijk dat ze beenhulpen al helemaal vergeten was en ze stapte beetje met me rond. Maar ze was zo braaf en lief ondanks wind en maanden niet gereden,... Dat ik eigenlijk verkocht was. Achteraf nog regelmatig gedacht van oliebol wat hebt ge nu weer gedaan
ik wou een leuke allrounder en toen had ik ineens mijn leuke Callie. Ik had zo graag willen zien waar we hadden gestaan zonder het shaken.. Het rijden begon net een beetje te lopen.. Ik had vorig jaar met een stal genootje afgesproken dat we tegen eind het jaar (vorig jaar dus al) samen een buitenrit zouden maken. Ik hoop zo dat we van dit schudden af kunnen geraken zodat we eindelijk weer leuke dingen kunnen doen samen. Ik wil haar zo graag mee naar buiten nemen en alles laten zien en samen dingen doen.
k_m schreef:Ze heeft 2 behandelingen gehad nu en voel en zie wel verschil in haar lijf maar schudden nog niet. Dat kan ook zeker volgens de Cranio en die was blij met de vooruitgang! Weer afwachten dus. Ze heeft wel wat meer last nu door de pollen, ze schuurt nu ook haar neus weer aan de benen dat deed ze in de winter niet. Wel op zich goed want dan zie ik echt met cranio of het gaat werken of niet..
limilou schreef:Dit zal vast al lang door iemand geopperd zijn maar is een zenuwblokkade niet een optie?
probeer wel realistisch te blijven dat het mss toch nog niet daar van is maar komaan dit kan toch niet anders bijna.
Humpiedumpie schreef:Yes! Cranio is echt een wonder voor mens en dier. Hopen dat het in deze lijn doorzet. Wanneer komen ze weer?