Ben blij dat alles hier gewoon in de kliniek is gegaan. Heb hem een extra dagje daar gelaten omdat ik zo bezorgd was of het wel goed zou gaan. Ik was echt overbezorgd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nanne02 schreef:Even een vraagje:
Ik ben met Kylie bezig met longeren, maar gisteren geprobeert te lange lijnen. Maar idd 'geprobeert'....
Het sturen, hoe krijg je dit erin? Ik doe het zonder bit, maar ze snap het gewoon niet, en als ik haar bijvoorbeeld naar links vraag dan doet ze het of helemaal niet of ze maakt een rondje naar links om...
Iemand tips?
kleinvosje schreef:Goed nieuws, mijn vriendin heeft alles goed kunnen regelen bij haar op stal en alles gaat nu zsm in gang gezet worden. Ben ik heel blij om!
Ik kan helaas niet veel tops geven betreffende het sturen, anders dan een tweede persoon die de hulpen kan verduidelijken naast het paard. Maar niet iedereen heeft een helpende hand in de buurt natuurlijk!
nanne02 schreef:Even een vraagje:
Ik ben met Kylie bezig met longeren, maar gisteren geprobeert te lange lijnen. Maar idd 'geprobeert'....
Het sturen, hoe krijg je dit erin? Ik doe het zonder bit, maar ze snap het gewoon niet, en als ik haar bijvoorbeeld naar links vraag dan doet ze het of helemaal niet of ze maakt een rondje naar links om...
Iemand tips?