spatter schreef:TS ik vrees ook dat de manege een vies spelletje met je speelt.
Ze willen helemaal geen andere pony , Lotje bevalt hun prima, hoe kreupel ze ook loopt.
Geeft ook wel aan wat voor type manege het is dat zo'n pony in de lessen blijft mee lopen.
Ik denk dat ze er van uigaan dat het jou helemaal niet lukt om voor hun een pony te vinden.
Immers, die nieuwe pony komt een week op proef en dan kunnen ze nog heel gemakkelijk zeggen dat die niet bevalt.
Zo kun je aan de gang blijven.
Je kunt geld bieden voor de pony, letterlijk heen gaan met geld en trailer en anders zul je je er bij neer moeten leggen dat de manege bepaalt wanneer Lotje mag vertrekken en dat is zo te lezen pas als ze echt om valt.
hier ben ik het geheel mee eens, helemaal nu ze met de eis komen dat het perse een D pony moet zijn. Dat is toch veel te groot voor kinderen van 6 tot 9 jaar?
Daarvoor kan een C pony prima, is veel beter geschikt voor een kind van 6 dan een D. Een grote B pony zou al meer dan voldoende moeten zijn.
Maar goed; ik vind dat de manege al vanaf dag 1 een vies spelletje speelt naar ts toe. En nu doen ze er nog een schepje er bij bovenop door met de eis 'D pony' te komen.