Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Granoek schreef:Haha nou mijn DA zou daar niet mee akkoord gaan
Hij is net weer geweest en het hele gesprek bestond eigenlijk uit 100x "*vloekwoord* hij is écht groot" of "wat een verschil met dat hoopje ellende van vorig jaar" en dan nog 20x "wat is hij braaf zeg" en dan 1x "wat zou mijn leven gemakkelijk zijn als al mijn patiënten zo braaf en rustig waren"
Ben benieuwd hoe ik zijn stal zometeen aantref, normaal moet ik voor mijn werk altijd gaan en moet om 8u30 werken. Vandaag vond ik dat ik wel even mocht uitslapen en de ervaring leert mij dat Duke of Dexter me hier altijd uitgebreid voor ‘bedanken’
Hij stelt wel mijn geduld aardig op de proef
Dus die cortisonespuit heeft aardig zijn werk gedaan, ben blij!

Weer wat beter dan gisteren en ga zometeen een andere DA vragen voor de echo te komen maken. Heb niet het idee dat ik me nog verplicht moet voelen deze buurman te vragen omdat die eigenlijk helemaal niks meer heeft afgebeld de zondag dus dan kijk ik gewoon voor iemand anders. Heb al iemand achter de hand gelukkig
Ik denk trouwens dat Dexter het ook prima kan maar hij een beetje misbruik maakt van jouw onzekerheid daar in.
Je ziet hem gewoon al klieren met opstappen, als ik vanaf de grond opstap blijft hij staan als een baksteen maar zodra dat opstapje er bij komt begint hij opzij te stappen.
Volgens mij zit hij in zijn tweede jeugd. 

Wellicht heeft dat er ook mee te maken, hoewel dit eigenlijk gewoon Dexter is zoals ik hem ken. Eerder regel dan uitzondering

Gimme_Spurs schreef:Ik ook (schaam schaam) nu pas op de hoogte van dit topic! Ik volg!![]()

wat een lieve DA was dit, echt super fijn!
Anders moeten we even terugbellen maar heb er goede kijk op. Hij mag wel een beetje stappen elke dag, dat is goed voor zijn beentje