Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anoniem schreef:Wat het ook is, dat hij niet lekker is moet zoveel nare herrineringen en angsten oproepen dat ik je buiten succes voor Nick, ook zelf even een dikke virtuele knuffel wil geven!
Chasey schreef:Anoniem schreef:Wat het ook is, dat hij niet lekker is moet zoveel nare herrineringen en angsten oproepen dat ik je buiten succes voor Nick, ook zelf even een dikke virtuele knuffel wil geven!
Je wilt niet weten hoevaak ik de dierenarts al heb laten komen sinds Nick er is. Soms ook alleen ter geruststelling. Ik ben nog steeds bang voor herhaling namelijk... Zal moeten slijten denk ik.
Dierenarts is intussen geweest.
Nick had een iets minder opgetrokken buik toen de DA kwam.
Da heeft mest meegenomen voor onderzoek. Maar beide hebben wel gelijk een wormenkuur gehad. De da had al in de agenda staan dat het weet tijd was, dus sowieso gedaan.
Wat ze wel heel vreemd vond waren de dikke opgezette klieren in de keel, waar de nek begint. Hij had geen koorts. Voor de opgezette klieren moet ik hem ook wat geven. Nu ben ik alleen vergeten wat het nou precies was. Of dat nou antibiotica was of onstekingsremmers, of een combi. Dat durf ik niet te zeggen.
Nu ook even afwachten of er wat uit dat mestonderzoek komt.