Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. De galop rechtsom heb ik tot nu toe alleen nog in de les kunnen oefenen, want de laatste tijd rijden we met een stuk of 8 mensen in de bak. Dus dan doe ik het liever niet. Hij gaat dan totaal niet door de hoeken, snijdt alles af en gaat dan heel hard draven voordat hij in galop springt. Linksom daarentegen gaat echt super goed! 
. Dat vind ik echt het leukste. Gewoon lekker met een lange teugel buiten rond hobbelen. Duck is dan ook echt een blij ei met zijn oortjes naar voren. Het is wel altijd grappig als we gaan draven, want als er dan een fietser naast hem fietst of iets verder op fietst, dan moet hij de fietser inhalen voordat ik hem weer in een normaal draftempo krijg
. Op het galoppad galoppeerd hij heel rustig en dan moet hij van mij terug naar draf als we 3/4e zijn zodat we niet de sloot in vliegen
. 

Ik was helemaal in paniek want het was donker en ik zag hem nergens. Dus ik in paniek achter de stallen zoeken. Stond hij bijna in de sloot achter de stallen en ik hoorde hem alleen maar briezen. Ik kreeg hem gelukkig best wel snel te pakken want zijn enige optie was om de sloot in te gaan of naar mij toe te draaien. Ik kan er nu echt om lachen, maar daarnet was ik echt in paniek 

Heel fijn dat hij zo braaf is buiten.