Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Galja schreef:Zou ik ( evt per pb) mogen weten wat de actuele prijzen zijn/ worden?
Met name ben ik benieuwd naar de natuurweides en de individuele winterstalling ( swinters snachts op stal)

oeps foutje san_ner je heb helemaal gelijk
in de zomer was hij topfit en deed het met rijden nog ontzettend goed. Nu staat hij op stal of in de paddock en beweegt te weinig, krijgt hele dikke achterbenen en is nu met rijden echt heel ongezellig. Ik laat alles checken door de dierenarts maar kijk wel al vooruit naar een mooie pensioenplek die hopelijk nog even op zich laat wachten. Geen idee welke vorm het beste bij hem zou passen. Hij is in een grote kudde wel altijd de pispaal geweest en bijt niet van zich af. Het is een echte goedzak. Nu in een klein groepje doet hij het veel beter. Hij kan slecht tegen warmte maar vindt tegenwoordig kou en regen ook niet meer zo fijn. Kortom het wordt een oude man
tzt gaan we natuurlijk kijken maar ondertussen probeer ik wel wat meer gevoel te ontwikkelen voor wat het best zou passen. Amanda__ schreef:He san_ner, ik zag gisteren jouw 2 paardjes ook weer langslopen. Ze zijn echt zo herkenbaar haha.
Hier ook weer even op bezoek gegaan.
Ze stond er weer heeelijk bij. Nog steeds trouw aan de fries.
Ook 2 groepjes mensen tegengekomen maar durf dan niet goed te vragen of het iemand van hier is haha..
Iemand mij gisteren gezien? Meisje, blauwe jas, blaffende hond in auto, 15min rondjes gelopen opzoek naar paard?![]()
Kleine foto impressie!
Kent iemand het paardje waar die van mij bij staat?