Ik vind de GPA net wel leuk, maar even rap in webwinkels gezien: amai die is duur... Af en toe wat reclame mag Jill, maar een tip: combineer het met iets anders, of vergelijk een paar caps... Dan wordt het minder reclame-achtig.
ZzzeiN
Geplaatst: 22-04-16 23:06
Ach, en daarnaast je filmt nog niet zo lang dus je moet jezelf ook nog alles eigen maken. Zolang het interessante producten zijn en niet te veel vind ik het echt niet vervelend.
Monnie_
Geplaatst: 22-04-16 23:18
Ik ben ook geabonneerd op best veel video's van vloggers, maar als ik het niet leuk vind of wat dan ook klik ik het weg en ga ik wat anders doen Dan ga ik diegene geen bericht sturen dat ik er niets aan had, want ik denk dat diegene dat niet boeit wat ik ervan vind.. En hoogstwaarschijnlijk hebben andere kijkers er wel wat aan. Ik vind het ook best een interessant inhoudelijk product voor paardensporters..
Michelle77
Geplaatst: 22-04-16 23:24
Het is toch supertof dat "je opgemerkt" bent en dit soort extraatjes erbij kunt doen. Hoe gaaf is dat!
Het idee om zoiets te verwerken in je gewone vlog is wel een goede tip.
Maar denk dat je vooral bij jezelf moet blijven. Dat wat bij jou past en wat jij wil doen, gewoon lekker doen.
Met de eerste vlogs was het aftasten en bleek iedereen enthousiast. Maarrrr op het moment dat je je kop boven het maaiveld uitsteekt komen ook de kritische dingen (soms eerlijke kritiek, soms niet)
Mijn moeder had een goed spreekwoord op een heul oud tegeltje:
Er is nog nooit een kok gevonden die koken kon naar alle monden....
Ga lekker door met wat je doet! Leuk om te kijken!
Jullie hoeven er toch niet naar te kijken als jullie het gehalte sluikreclame niet hoog genoeg vinden? Ik denk dat het de maakster al meer dan genoeg tijd en moeite kost om zo vaak filmpjes te uploaden, en om überhaupt dit leven te hebben om over te vloggen, vind je het gek dat ze dan reclame maakt om op die manier extra inkomsten te hebben?
Jullie zijn ervan op de hoogte dat mijn kachel ook moet branden ?
Tuurlijk, vandaar mijn tip over hoe je het mogelijk ook op een andere manier kan invullen. Er zijn meerdere vloggers en die krijgen wekelijks dozen aan producten toegestuurd. Kan een marketingtruc zijn, maar zij doen het overkomen alsof zij dan hun favo producten kunnen toelichten die ze dagelijks gebruiken. Dat maakt het oprecht en daarmee interessant.
Doe ermee wat je wil, zie het als opbouwende feedback, want als je een reclame filmpje 'moet' maken zal je ook willen dat hij goed bekeken wordt toch?
Het is inderdaad leuker als je je reclame doet tijdens de andere filmpjes. Want als reclamevrouw, val je een beetje tegen
Persoonlijk vind ik die brede rand oerlelijk. Maar verder een mooie cap.
Enne... Nu gewoon zeggen dat je die toch niet gebruikt, is ook geen reclame
Anoniem
Geplaatst: 23-04-16 09:00
Ff een duit in het zakje van mijn kant: ik vind ook deze vlog leuk! Vind de cap echt lelijk haha (vooral door de brede rand, de smalle zal beter bij mij passen), maar je brengt het leuk en wie weet wordt het wel een nieuwe trend in dressuur rijdend NL. Ik houd het voorlopig bij mijn Charles Owen; mijn verslaving wb caps . Vind de ontwikkelingen op cap-gebied trouwens wel heel erg leuk en ook wat er dus blijkbaar aan kleurmogelijkheden zijn. Volg je vlogs nog steeds met veel plezier en zo ook deze.
Jolien87
Geplaatst: 23-04-16 09:28
Ik heb eindelijk weer tijd om al je vlogs te kijken, ik liep een flink stuk achter want ik was bij vlog 11 gestrand. :-= Maar nu ben ik op mijn gemakje alles weer aan het kijken en ik moet telkens zo om je opmerkingen tussendoor lachen.
vur
Geplaatst: 23-04-16 13:29
Hallo, als er straks niemand meer kijkt, omdat het niet meer leuk is om naar te kijken, genereer je ook geen inkomsten meer als bedrijven hun producten niet meer door je laten aanprijzen, dus een aantekening maken, is toch alleen maar fijn voor TS? Dan kan ze daar iets aan doen als ze wil.
Afwezig
Geplaatst: 23-04-16 14:52
Oh my goshh... Jullie hebben je punt gemaakt!
Wat Jill er mee doet is aan haar, valt het tegen, kijk dan niet! Niemand verplicht jullie toch???
Jezus........
Jill, ik heb veel respect voor je, echt super knap met twee eigen paarden op eigen wilskracht dit niveau gehaald! En dat je ook nog ons mee laat kijken in jouw leven, echt super leuk! Kunnen een hoop Penny Ruiters' van leren! dit is topsport!
Ghostattack
Geplaatst: 23-04-16 14:58
Ik volg je al sinds je 1e vlog Jill, zo heerlijk spontaan! Normaal volg ik geen vlogs, maar ik vind jouw kanaal zo ontzettend leuk
Over je laatste video, ja ook die vond ik leuk. Reclame of niet, ik vond hem interessant. De brede klep vind ik dan weer verschrikkelijk lelijk Als je een video niet leuk vindt, dan klik je hem toch gewoon weg? Even goede vrienden. Ik kijk ook niet van elke Youtuber elke video, want er is genoeg wat ik niet leuk of interessant vind. Maar dat is dan mijn probleem en niet dat van die Youtuber
Jolien87
Geplaatst: 23-04-16 16:17
Hihi wat grappig, ik had me voorgenomen om na het kijken van al je filmpjes eens te vragen wat er toch telkens zo tikte op je camera. En prompt zie ik het je nu uitleggen in je laatste filmpje. De kwaliteit van je nieuwe camera is duidelijk een stuk hoger dan die van je vorige.
Denk ook niet dat t kwaad bedoeld was... Persoonlijk vind ik gesponsorde videos ook niet leuk maar snap best dat er ook rekeningen betaald moeten worden. Gewoon niet over zeuren en ff geduld hebben tot de volgende vlog
Nou ik had niet eens door dat het gesponsord was hoor.. Ik dacht oliebol wat dapper met die brede klep proberen trent te zetten in de dressuur! En toen las ik hier en is er een soort bitch fight losgebarsten. Jeetje zeg. Van het geld dat ze hiermee verdient kan ze producten kopen als het back on track mutsje om die te reviewen voor ons! Dus het gezeur mag nu wel stoppen
Dispar_Vulgo
Geplaatst: 25-04-16 12:28
Ik zou het leuk vinden nog eens een filmpje te zien over:
- je voerbeleid - invlechten / je paarden zo ontzettend schoon krijgen voor wedstrijden
Het lijkt mij ook leuk een filmpje te zien wat Koen doet als groom op een wedstrijd, welke taken hij allemaal heeft
Jolien87
Geplaatst: 25-04-16 13:35
Nadat je zo mooi hebt laten zien in een rooster hoe een week er bij jou uitziet qua verschillende trainingen, ben ik wel benieuwd geworden hoe die verschillende trainingen en in de praktijk uitzien.
Drico
Geplaatst: 25-04-16 13:55
Ik vond het een leuke vlog en wat een gave cap zeg met al die kleuren keuze!
Maar nu vind ik het sowieso wel leuk om op zo'n manier producten voorbij te zien komen, over laarzen zou ik zo'n vlog ook wel erg leuk vinden, en of dat dan De Niro, Petrie of wat dan ook is vind het gewoon leuk om die opties en kleurtjes te zien
Queen123
Geplaatst: 25-04-16 14:22
Een filmpje waarin je je rijkleding en paardenspullen laat zien lijkt me ook leuk! Een soort stash video.
Ik vond je vorige vlog over de cap wel leuk, maar de vlogs over je wedstrijden zijn mijn favoriet. Ik zag op de site van de knhs ook dat je binnenkort weer een Internationale wedstrijd hebt? Ga je dan ook vloggen?
Misschien ook leuk om een Q&A op te nemen samen met een andere internationale ruiter of amazone. Of iemand uit het Rabo Talenten Team?
Dank jullie voor jullie leuke ideetjes en aanvullingen!
Ik ga donderdag naar Mannheim tot zondag en dat ga ik uiteraard (met medewerking van Koenie) weer vastleggen. Verder wil ik eigenlijk meer dan dat er aan uren in een dag zitten, beetje frustrerend.
Jolien87
Geplaatst: 25-04-16 17:54
Goh, jij ook al? Join the club. Ik vond je review van de cap trouwens erg leuk om te kijken, je presenteert het echt als jezelf, geen geforceerd gedoe. Natuurlijk blijven de filmpjes over de paarden het leukst om naar te kijken, maar dat betekent niet dat de rest niet interessant is. Succes alvast in Mannheim, wat ga je daar precies rijden?