faytjefay schreef:Wat fijn dat ze zo'n grote stal krijgt! Wel jammer dat jullie (weer) moeten verhuizen...
De planning was dat ze maart/april naar huis zou komen, voor haar trauma op de wei om het werk samen op te gaan pakken. dus dan had ze ook naar huis gekomen, mijn andere paard is ook net verhuisd en ik hoop hier toch wel te blijven staan tot ze ooit aan huis komen..
Maargoed toen dus dat trauma, kliniek, ellende.. ik gebeld met de weidebaas en ze mocht daar uit revalideren! anders had ik haar direct naar huis gereden om extra vervoer te voorkomen..
Dus ja, ik was best boos toen ze aankwamen dat ze weg moest ivm dat veulen, want dat wisten ze vorige maand ook al..
ikke schreef:Klinkt als een mooie plek, die het verhuizen waard lijkt.
Hopelijk is het vrachtwagentje hoog genoeg, danwel heeft Pluis er geen probleem mee om d'r hoofd omlaag te houden. Goede reis alvast.
Ja ze staat nu 24/7 op de wei op advies van de kliniek, veel lopen was belangrijk voor haar.
Maargoed steeds uitglijden en af en toe ook vallen natuurlijk niet en dan die bloedwormen bovenop een paard wat al zwak is vind ik geen fijn idee, dan maar lekker op stal en de zorgen hier zijn echt super want mijn andere paardje staat er ook! en die staat sinds jaren weer samen met andere paarden wat gewoon weg nooit kon omdat hij zo adressief was, hij is helemaal tot rust gekomen en gelukkig, dus heb goed gevoel betreft pluis!
De vrachtwagen is een bedrijfswagen waarmee dravers naar koersen gebracht worden pluis is "maar" 1.75m wat voor shires vrij klein is en volgens mijn stalgenootje moet dat helemaal goed komen
Zo maar eens die kant op...