Mandy_B schreef:Nies_ Dat bruine staat hem gaaf! Fijn dat hij zo braaf was. wil je hem ook voor de kar gaan beleren?
Ja, ooit
Heb zelf nog geen kar en wil hem sowieso eerst goed onder het zadel hebben lopen. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Yavannaxx schreef:Tymone echt balen dat het even niet goed gaat maar ik zou er nog eens over na denken hem echt naar gert van het hof te brengen, zoals ik al in vele filmpjes van hem heb gezien ben ik niet tevreden over zijn houding tegenover de paarden. Hij veroorzaakt alleen maar meer sress voor die paarden omdat hij er gelijk op gaat zitten en gaat. Wat wel spectaculair is maar zeker niet fijn voor je paard. Je zou het misschien zelf weer kunnen proberen met behulp van iemand maar dan in hele kleine stapjes. Dus niet er gelijk opzitten en rijden zodat het ongevaarlijk blijft en het paard niet stressvol zijn trauma verwerkt maar gewoon rustig alles weer oppakt. Het is ook nogeens ontzettend leerzaam ! Ik wil niet een betweter zijn maar deel alleen mijn mening en hoop dat het snel weer beter gaat veel succes !
De paarden bij de demonstraties zijn natuurlijk ook extreme gevallen, meestal al verpest door de onkunde van een ander.
Marleen_vA schreef:Gisteren weer gereden op Santos. Jeetje wat kan hij showen en wat een power! Zeker geen ponypasjes met zijn 1.53m hoog (ik ben overigens 1.77m en het misstaat gelukkig niet hihi).
[ Afbeelding ]

)