Dankjewel Shirley, voor jou, je dieren en iedereen om je heen hetzelfde gewenst
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

zal nog genoeg fout doen zelf en het is lang geleden dat we dit gedaan hebben, maar ze luisterde goed
Nee ik heb deze week nog vakantie, dus ben er lekker elke dag ! Vanaf volgende week helaas niet meer

Degene die gefeliciteerd wordt ken ik wel, degene die feliciteert ken ik niet. Ik denk al, ze is er vast via Google aan gekomen.
Waarom bij gefelicipeerd, dat weet ik ook niet want dat woord heb ik zelf niet gebruikt haha. Wel grappig dit 

(zie filmpje)

Eerst zonder de "balk" natuurlijk, eerst in stap en draf er zo doorheen. Eerste keer keek ze even op van huh wat is dit nou weer, maar daarna was het eigenlijk al goed!
Dus de onderste buis er in, eerst op de grond en later een klein sprongetje. Wat deed ze het goed zeg, ik ben trots

Het staat echt op een laag pitje hoor, maar nu het weer mooier weer gaat worden en het 's avonds ook licht is, kom ik denk ik wel iets meer aan trainen toe!
Titel van dit topic is dan ook niet bepaald relevant meer haha
Denk echt dat het haar bouw is, want van opzij vind ik haar nu echt goed ogen en dan zie je haar van voren en lijkt ze wel drachtig
En dit is altijd zo, dikker of dunner, wintervacht of zomervacht, veel trainen of weinig trainen. Achja, als ze verder gezond is en goed in dr vel zit is dat ook prima toch! Dan denken mensen maar dat ze te dik is, ik weet dan beter haha
Ik vraag me nu af of die buik er eigenlijk wel af kán
Kcinarual schreef:Op de foto's in je openingspost ziet ze er - op haar buik na - wel slank uit. In ieder geval niet zorgwekkend dik. Nick heeft ook al zo lang als ik hem ken een enorme hangbuik, maar helaas is het nu niet alleen een hangbuik meer..Ik vraag me nu af of die buik er eigenlijk wel af kán
Ze is alweer 5 geworden
De tijd vliegt echt zeg.. Heb haar over minder dan 2 maanden ook alweer 4 jaar.. jeetje!

Super lief!! Moet maar veel updates gaan plaatsen dan