Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
yeentll schreef:Wat gaat iedereen lekker met z'n baby's!!
Hoe gaat het met Haydn Moniek?
pol013 schreef:Heeft hier iemand ervaring met een micklim hoofdstel van Rambo. heb nu een kaptoom te leen en wil hem daar de eerste keren ook mee rijden. hooguit bit inhangen en er losse teugels aan hangen. Bit zelf wil ik er later pas bij pakken.
het klinkt als een fijn hoofdstel... jammer dat ze zo lelijk zijn.....
gr_roos schreef:pol013 schreef:Heeft hier iemand ervaring met een micklim hoofdstel van Rambo. heb nu een kaptoom te leen en wil hem daar de eerste keren ook mee rijden. hooguit bit inhangen en er losse teugels aan hangen. Bit zelf wil ik er later pas bij pakken.
het klinkt als een fijn hoofdstel... jammer dat ze zo lelijk zijn.....
Ik heb de competition, ik vind het juist een heel mooi hoofdstel, maar ben ook niet van lak en bling.
Bij competition geen officiële optie voor bitloos, maar ik start wel M sgw met haar bitloos met dit hoofdstel. (Bitloos hoofdstel mag niet, teugels aan neusriem wel)
Ik heb wel begrepen dat de multi wat grover is. Wil je met sidepull gaan inrijden? Je schijnt ook een ring te hebben die je aan je bakstukken bevestigt ipv je bit en dan kan je met sidepull rijden, weet alleen niet of dat werkt.
Ik heb er ook aan gedacht voor wedstrijden, maar heb geen normaal hoofdstel meer.